Acest lucru vă poate face ca Ex-ul dvs. să vină târându-se înainte de timp

Ce Film Să Vezi?
 
Redă episodul podcast Joc

Acum câteva săptămâni am avut ocazia să vorbesc cu antrenorul nostru principal, Anna Gonowon, despre mesaje text către o fostă și mi-a spus această poveste fantastică despre cum și-a făcut soțul ei, care la un moment dat era fostul ei, să renunțe la tot și să se prezinte la pragul ei.



Frumusețea acestui lucru a fost modul în care a aplicat strategii comune pe care le predăm aici la Ex Boyfriend Recovery. Deci, dacă ați dorit vreodată să învățați,

  • Cum să
  • Apare-te la ușă neanunțat
  • Păstrați-i implicați în timp ce îi trimiteți mesaje text

Atunci aceasta este postarea pentru tine!







Sa incepem.

Cum să-ți faci ex-ul să revină înainte de timp

Chris Seiter:
Bine, astăzi vorbim despre cum să păstrezi un fost angajat în faza de mesaje. L-am adus pe partenerul meu în crime, antrenorul Anna, care este ca întotdeauna mult mai pregătit pentru acestea decât mine. Nu știu, o parte din mine vrea să vă permită să luați inițiativa, deoarece vorbiți despre efectuarea unei revizuiri interne, a unei revizuiri externe?

Anna:
Da.





Chris Seiter:
Ai putea descrie ce vrei să spui prin asta? Și când spun descrie-i privitorului, ce vrei să spui prin asta, spun că îmi descrii ce vrei să spui prin asta?

Anna:
Ei bine, când menționez o revizuire internă, mai întâi să fac o revizuire externă. Când am menționat că facem acest lucru săptămâna trecută, m-am dus imediat la modul în care le spun clienților mei de coaching să-și angajeze foștii, în orice fel de conversație, nu contează dacă este vorba de mesaje text sau FaceTime, sau la telefon sau practic. Dacă vă jucați unul cu celălalt sau personal. Mai întâi trebuie să faci câteva lucruri. Și în revizuirea internă, ceea ce vreau să spun cu adevărat este să reflectezi într-adevăr, mai întâi gândește-te la tine. Gândește-te la ceea ce te ține cu adevărat angajat într-o conversație, orice conversație și nu contează care este formatul. Doar ia o notă când vorbești cu oamenii, ce te ține concentrat asupra celuilalt, când vorbești cu o altă persoană? Ce spun ei?

Anna:
Așadar, gândește-te la fostul tău, când tu și fostul tău te-ai înțeles foarte bine sau când te-ai întâlnit prima dată și ai început să te întâlnești, chiar înainte de a deveni exclusiv. Ce a spus fosta ta pentru a te întâmpina? Despre ce a vorbit fosta ta cu tine? Ce a adus mai întâi fostul tău? Vrei să te uiți la tiparele și comportamentele fostului tău, apoi să le întorci și să le folosești la fostul tău. Pentru că ce face asta? Aceasta atrage pârghiile retragerii, în special similaritatea și familiaritatea. Bine, este destul de simplu. Apoi, faceți o listă cu lucruri evidente [inaudibile 00:02:02] despre care știți că fostului dvs. îi place foarte mult să vorbească sau să păreați interesați. Prioritizați această listă, de la unu la cinci, de la unul la 10. [inaudibil 00:02: 10] aveți literalmente subiectul primelor 10 texte.

Anna:
Apoi dați seama cum ați fost, în mod specific când relația voastră mergea bine. Și când ai fost atrasă unul de celălalt? Întrebați-vă cum ar fi caracteristicile mele? Cum eram la vremea aceea? Ce faceam? Cum era viața mea, la vremea aceea? Și, în același timp, cum era fostul meu? Care au fost activitățile sale? Cum era viața lor la acea vreme? Apoi, trebuie să vă întrebați despre limbile dragostei. Cum îți plac foștii tăi Limbi? Când erați împreună, cum ați comunicat dragostea și cum ați simțit dragostea? Cum ați comunicat dragostea s-a potrivit cu cum s-a simțit iubit fostul dvs. Cum a comunicat fostul tău dragoste? S-a potrivit asta cu felul în care te-ai simțit iubit?

Anna:
Dacă puteți înțelege dacă se potrivesc sau nu, acest lucru vă poate oferi câteva informații despre motivul pentru care s-a produs despărțirea în primul rând. Și atunci trebuie să vă întrebați, acordați semnificație unui anumit rezultat? Și spun asta pentru că tocmai am purtat o conversație cu unul dintre mine, o sesiune de urmărire cu unul dintre clienții mei de coaching, care a fost foarte frustrat de răspunsurile fostei sale. Am aflat ce spune ea dacă fosta mea face sau spune un anumit lucru, mă simt iubită și demnă. Dar chiar dacă el răspunde, dar nu spune acest lucru, cumva nu mă simt iubit și nu mă simt demn și cred că este vina mea. Deci, trebuie să vă întrebați: Îl responsabilizez pe fostul meu pentru că mă simt iubit, fericit sau acceptat?

Anna:
V-ați împins fostul să comunice sau să vă comportați într-un anumit mod, astfel încât să vă simțiți mai bine? Deci, dacă înțelegi și spui Oh, puneam multă presiune pe fostul meu sau făceam multă presiune asupra mea pentru a primi întotdeauna un anumit rezultat, atunci când ar fi trebuit să lucrez asupra mea pentru a obține acel sentiment de fericire și valoare din cadrul. Are sens?

Chris Seiter:
Da, asta are un sens total.

Anna:
Și așa și tu [inaudibil 00:04:24]. Da, mergi mai departe.

Chris Seiter:
Aveam să spun, urmărirea ta pe care ai avut-o astăzi, mi se pare că este mai mult o problemă de a simți că nu ai o identitate foarte puternică. Și ceea ce vreau să spun prin asta este că poate identitatea ta este atât de înfășurată în această altă persoană încât este cu adevărat ca un roller coaster. De parcă ți-ar spune ceva bun și ai fi prea mult peste lună. Și ei nu spun acest lucru și ești doar super deprimat. Credeți că aceasta este problema specifică în acest caz specific?

Anna:
Da, dar cred că aceasta este problema în multe cazuri, pentru că chiar experimentez acest lucru când treceam prin acest program de două ori pentru a-mi recupera exii.

Chris Seiter:
Cred că o facem cu toții.

Anna:
Da, dar cu toții o facem. Dar ce este asta? Pentru că atașăm un rezultat special, punem mult sens pe asta. Dacă nu se întâmplă în acest fel, simt că am eșuat. Și nu asta s-a întâmplat. Putem controla doar 50% din ecuație. De aceea, următoarea porțiune pe care aveam să o aduc despre revizuirea dvs. internă. Ca și cum ai înțelege care este atitudinea ta față de comunicarea cu fostul tău. Trebuie să înțelegeți cât de atașați sunteți de un rezultat deosebit. Clientul meu și mulți dintre clienți au vorbit cu mine în ultimele săptămâni, clienții mei de urmărire par să se lupte cu această idee de, Ei bine, fostul meu a răspuns, dar ... Deci, în loc să fie fericiți că fostul lor au răspuns, sunt hotărâți că fostul lor nu a răspuns într-un mod anume, când ar trebui să fie fericiți că fostul lor a răspuns. Are sens?

Chris Seiter:
Da.

Anna:
Deci, trebuie să vă înțelegeți nivelul de atașament față de un rezultat deosebit. Trebuie să înțelegeți că puteți trimite textul perfect, iar fostul dvs. ar putea alege să nu răspundă. Asta nu înseamnă că ești un eșec și nu înseamnă că fostului tău nu îi pasă de tine. Tot ceea ce înseamnă este că, indiferent de motiv, fostul tău nu avea chef să răspundă în acel moment sau poate că avea o dispoziție proastă și, așadar, nu era atât de implicat în text. Dar trebuie să fii foarte puternic în ceea ce poți controla și impact direct, inclusiv adevărul că nu-ți poți controla fostul. Deci, dacă întrebarea este, cum îmi pot angaja fostul mai mult, întreabă-te, este nevoie de mai mult angajament de la fostul meu? De parcă am nevoie ca el sau ea să răspundă mai mult? Deci înseamnă că nu sunt mulțumit de răspunsurile lor? La fel cum fostul meu răspunde, dar nu la fel de mult ca el sau ea când obișnuiam când eram împreună?

Care sunt șansele tale de a-ți readuce fostul iubit?

Anna:
Ei bine, unul, nu sunteți împreună. Așa că va trebui să fii mulțumit de ceea ce primești. Acum, dacă fostul dvs. nu răspunde deloc, noi în ERP începem să ne îngrijorăm dacă primiți răspunsuri complete de la început. Ca și cum ai trimite textul și fostul tău nu răspunde deloc. Dacă asta se întâmplă de trei ori la rând, atunci ne îngrijorăm puțin. Dar în mod normal, foștii răspund în experiența noastră, în trei texte.

Chris Seiter:
Da, aș spune, de asemenea, că întregul subiect al păstrării unui fost angajat în mesaje text este cu adevărat nuanțat și situațional. Deci, situația despre care vorbim chiar aici este aproape ca un prim text de contact, ca primul lucru pe care îl trimiteți fostului dvs. pentru a reveni în contact cu ei după o regulă de lipsă de contact pe care cel puțin am observat-o, eu Sunt un fel de curios să vă gândesc la asta. Obținerea unui ex care să răspundă la acel text specific se rezumă, de obicei, la câteva pași strategici greșite pe care le faceți, de parcă nu trimiteți mesaje text corect, sau textul dvs. nu este foarte interesant sau nu atinge niciunul dintre aspectele similare care am vorbit în acei 11 factori ai iubirii. Apoi, există cealaltă situație, care este ca și cum ai primi răspunsuri de la fostul tău, pur și simplu nu crezi că au sens sau sunt autentice.

Chris Seiter:
Ca și cum ar fi răspunsuri scurte. Așadar, aproape aș presupune că ceea ce vezi mai mult în discuție a fost în sesiunile tale de antrenor, Anna? Este mai degrabă ca, Oh, încerc să primesc un răspuns după ce nu am contactat? Sau este mai mult ca și cum, odată ce îi contactați, cum îi mențin angajați și să păstrez chestiunea, clădirea raportului?

Anna:
Este al doilea. Oamenii se îngrijorează cu adevărat, da, fosta mea este bine, adică, pentru că după sesiunea noastră inițială cu mine, în mod normal, ai un plan de joc, nu? Și vorbim mult despre cum să construim texte care să conțină o mulțime de materiale despre ce să textăm și cum și o mulțime de materiale, astfel încât să puteți înțelege întrebările deschise și toate celelalte lucruri. Din punct de vedere structural, oamenii au tendința de a fi, iar clienții mei de coaching tind să trimită texte foarte bune. Ce fac după aceea? Cum știu? Cred că este în esență întrebarea, Anna, de unde știu că mă descurc bine? Și răspunsul este că te descurci bine pentru că primești răspunsuri. De-a lungul timpului, aici trebuie să vă urmăriți textele. Și oamenii pot deveni foarte obsedanți și retenți. Dar la final, vrei doar să te uiți la două lucruri, cu adevărat, numărul de cuvinte și timpul de răspuns.

Anna:
De asemenea, puteți urmări subiectul, cum ar fi lucrurile despre care ați vorbit dacă doriți. Dar dacă înțelegi aceste trei lucruri cel puțin, îți spune multe. Puteți spune și intră în revizuirea externă, deoarece există patru elemente ale textului. Bine, iar cele patru elemente ale textelor sunt tipul de conversație sau interacțiune pe care o aveți, subiectul pe care îl utilizați. Interesele ridicate ale accesului dvs. Momentul în special, cum ar fi când trimiteți textul? Cât spațiu puneți între texte? Cât timp ai nevoie pentru a răspunde la orice răspuns la fostul tău? Și apoi ce ton? Deci, o mulțime de oameni par să se fixeze pe subiect, dar apoi uită că există și alte elemente la care trebuie să ne uităm.

Anna:
Deci, dacă urmăriți numărul de cuvinte, timpul de răspuns și subiectul, puteți vedea, Uh, când îl trimit după-amiaza, ceea ce cred că se duce acasă de la serviciu, observ că fostul meu nu răspunde până mai târziu în acea seară Și pentru că sunt obosiți, pentru că îi cunoști, pentru că sunt obosiți, de aceea probabil că numărul lor de cuvinte este destul de scăzut. Dar dacă îl trimit chiar înainte de prânz, dau doar un exemplu, parcă simt mult mai mult ca un angajament mai ridicat, adică un număr mai mare de cuvinte și ei răspund mai repede, așa că am o conversație. Acestea sunt genurile de lucruri pe care doriți să le căutați. Și, în timp, știi că te descurci bine, dacă îl urmărești și în general vezi o tendință ascendentă pentru numărul de cuvinte pe inima fostului tău și o tendință descendentă pentru timpul de răspuns, ceea ce înseamnă că fostul tău răspunde din ce în ce mai repede peste orar.

Anna:
Deci, dacă le graficizăm, știi că îmi plac datele, în general, progresul tău cu fostul tău nu va fi niciodată ca o linie dreaptă, ca în sus. Nu va fi niciodată așa. Aproape întotdeauna, am văzut doar câteva cazuri în care nu a fost așa. Aș spune că 95% dintre ei au fost așa. Este ca un val, dar este într-un unghi. Așa că ajunge să arate așa. Asta, asta, asta. Așadar, doriți să aveți suficiente texte, aș spune cel puțin 10 sau 15 de-a lungul timpului, pentru a putea spune că punctul de jos pe care tocmai l-am experimentat este de fapt mai mare decât punctul culminant de când am început.

Chris Seiter:
Adevărat. Da, vreau să spun, într-un fel, acest lucru rezonează cu mine, pentru că am depus mult efort pe canalul YouTube, chiar acolo unde va avea loc acest interviu. Îți poți da seama întotdeauna că lunile bune au această linie ondulată în sus. Cel mai bun mod de a-l privi este așa cum ați spus: Sunt minimele mai mari decât cele mai mici? Deci asta este în general. Și oricine crede că succesul cu foștii este liniar se află într-o trezire grosolană. De fapt, am intervievat azi o poveste de succes. Nu știu dacă, nu am întrebat-o dacă a antrenat cu tine. Probabil că nu cred că a făcut-o, dar se numește Harly. Tocmai s-a logodit cu fosta ei.

Anna:
Acesta este numele ei real?

Chris Seiter:
Da, se numește Harly. H-A-R-L-Y

Anna:
Da, nu este, mi-aș fi amintit pentru că asta m-ar fi făcut să mă gândesc la Harly [diafragma 00:13:10].

Chris Seiter:
Dreapta. Nu am vrut să-i spun asta, dar am fost ca [inaudibil 00:13:16].

Anna:
Probabil [diafragmă 00:13:16].

Chris Seiter:
Dreapta. Da. Dar ea este logodită. Și ceea ce a fost interesant este că a existat o mulțime de lucruri în sus și în jos ca în discuții. Deci nu este un lucru liniar, deși ea a fost capabilă să recunoască-

Anna:
De fapt, am antrenat o persoană pe nume Harly.

Chris Seiter:
Ai făcut?

Anna:
Da.

Chris Seiter:
Poate că a fost același. O fată sau un tip?

Anna:
Fată, locuiește în Londra.

Chris Seiter:
Nu, nu, nu, acesta este cu siguranță SUA.

Anna:
Bine atunci. Bine. Harly-ul meu era la Londra.

Chris Seiter:
Harly-ul meu era diferit de Harly-ul tău.

Care sunt șansele tale de a-ți readuce fostul iubit?

Anna:
Speram să pot lua credit, dar nu mă deranjează. Nu vă faceți griji.

Chris Seiter:
Dar da, adică, până la punctul Anna, curba de succes a situației sale nu a fost liniară. De fapt, dacă te uiți la regula noastră de contact, despre care știu că este puțin subiect din text, nu există reguli de contact pentru ea în cazul în care ar exista perioade lungi de timp în care nu i-ar plăcea deloc să o trimită. Și apoi ar fi texturat ca real cu frenezie și apoi nu i-ar mai trimite deloc text. Așadar, trimiterea de mesaje text este în același mod doar dacă vă uitați la aceste patru dimensiuni, pe care aș spune că cea mai puțin importantă este subiectul. Adică, obțineți multe date din timpul de răspuns și din numărul de cuvinte. Adică, cu adevărat, acestea îți vor spune multe, dar nici nu voi spune pentru mine ceea ce contează mai mult este numărul de cuvinte și timpul de răspuns. Și tu? Cum ar fi unde este ierarhia ta cu aceste patru?

Anna:
Ei bine, bine, oamenii se gândesc mult la asta, oamenii cred: Oh, Doamne, fostul meu nu a inițiat în trei texte. Sunt ca, bine. Cine inițiază sincer nu contează. Chiar nu contează. Știți unde contează inițierea pentru ego-ul dvs., pentru propria mândrie a simțului.

Chris Seiter:
Fură asta. Am făcut literalmente un videoclip astăzi, de parcă aș filma atât de multe videoclipuri, mi s-a părut că se amestecă acum. Încerc să-mi placă un videoclip pe zi.

Anna:
Doamne, binecuvântează-te.

Chris Seiter:
Și vorbeam despre asta unde eram, Hei, ceea ce contează nu este cine începe conversația, ci cine termină conversația.

Anna:
Da, corect.

Chris Seiter:
Adică, chestia ego-ului este atât de suculentă, încât fur că este o declarație atât de bună.

Anna:
Spun asta tot timpul clienților mei de coaching. Cine inițiază este de fapt totul despre propria mândrie și propriul ego. Îmi pare rău să spun asta, nu încerc să fiu rău, dar mândria ta spune asta. Ceea ce contează este să ieși mai întâi pentru că vrei să declanșezi, ce? Efectul Zeigarnik. Și chiar mai important decât declanșarea, deși efectul Zeigarnik este important, aș spune că este al treilea, sincer, numărul de cuvinte este primul, apoi aș spune că timpul de răspuns este o secundă apropiată, cu efectul Zeigarnik ca o treime apropiată și apoi inițierea ca numărul 32.

808 adică iubire

Chris Seiter:
Iubesc. Vrei să auzi o poveste interesantă despre locul în care am auzit prima dată despre efectul Zeigarnik?

Anna:
Da, aș vrea să știu, pentru că mi se pare fantastic. Nu cred că sunt destui oameni din grupul nostru ERP.

Chris Seiter:
Acesta este [diafragma 00:16:28].

Anna:
Trebuie să vorbesc despre tot timpul în

Chris Seiter:
În apelurile de coaching?

Anna:
În apelurile de coaching. Da.

Chris Seiter:
Ei bine, este cu adevărat relevant pentru ceea ce vorbim, menținând exii angajați, pentru că aproape ai observat, cum ar fi efectul de bulgăre de zăpadă, dacă ești capabil să-l scoți în mod constant, atunci vei observa că fostul tău începe să ajungă la tu mai întâi, apoi vor fi mult mai angajați în conversații, pentru că vor fi de genul: Va pleca? Dar țineam un curs de marketing, pentru că încercam să înțeleg cum comercializez mai bine Ex Boyfriend Recovery? Aș fi scris cum să-ți aduc fostul băiat. Am scris câteva articole pentru site-ul web care au câștigat o anumită atenție. Petreceam cinci ore pe zi, răspunzând gratuit la comentariile oamenilor. Aș fi literalmente ca și cum ar trebui să încep să încerc să câștig bani din această afacere. Deci, a fost ca, cum fac asta? Ei bine, voi urma un curs.

Chris Seiter:
Așa că am cumpărat un curs despre cum să trimit e-mailuri în mod corespunzător cuiva pentru a-i face să cumpere. Și acolo, au vorbit despre efectul Zeigarnik. Deci, întreaga teorie a e-mailului a fost că spui o poveste prin e-mailuri. Așa cum ai fi primit 10 e-mailuri și terminați fiecare e-mail la un cliffhanger, astfel încât acestea să apară a doua zi, când următorul e-mail ajunge în căsuța de e-mail [inaudibilă 00:17:35], și se agață. Și am fost ca, Stai, asta are o mulțime de aplicații pentru a vorbi cu oamenii prin text. Și apoi am început să cercetez găsirea lui Bluma Zeigarnik, un psiholog rus este cel care a fondat-o după ce a observat că chelnerii își aminteau de comenzi neîmplinite mai bine decât comenzile finalizate sau ceva de genul acesta. Am uitat povestea originii, știu doar definiția psihologică. Dar da, așa am întâlnit-o.

Anna:
Da. Și apoi îți amintești când mi-am revenit fostul, cum folosesc efectul Zeigarnik la microscala noastră?

Chris Seiter:
Îmi amintesc că v-am intervievat și așa că este o excursie distractivă pe banda de memorie. Pentru că ceea ce îmi amintesc din interviul tău a fost că totul a culminat cu schimbul de articole pentru tatăl tău, nu? [inaudibil 00:18:28].

Anna:
Da. Adică, am zburat peste țară pentru a obține lucrurile tatălui meu și lucrurile mele.

Chris Seiter:
Ei bine, a fost și chestii importante. Dreapta?

Care sunt șansele tale de a-ți readuce fostul iubit?

Anna:
Da. Adică, asta a fost ...

Chris Seiter:
Este ca și cartea sa de viză sau ca cartea sa verde sau așa ceva.

Anna:
Unele dintre documentele personale, deoarece toate lucrurile sale, ca unele dintre cele mai importante lucruri ale sale, arseră practic într-un incendiu.

Chris Seiter:
Nu-mi amintesc acea parte, dar da.

Anna:
Adică, și clădirea aceea arsese, deci nu există copii ale acesteia. Așadar, dacă nu aș obține lucrurile astea, aș fi sus [inaudibil 00:19:02] un pârâu fără paletă.

Chris Seiter:
Așa că îmi amintesc că a spus povestea despre cum, bine, există acest schimb de articole, și apoi ai avut-o pe fosta ta, ca și cum ai vorbi cu el într-o cameră, ca într-o cameră a casei și apoi te-ai mutat în camera diferită și el ' Te-ar urma, apoi te vei muta într-o altă cameră și el te-ar urma. Și ai spus că ai făcut asta din două motive. Numărul unu, ți-ai dorit un aspect al teoriei jocurilor. Numărul doi este că vrei să-ți vezi fundul în timp ce mergi din cameră în cameră.

Anna:
Da.

Chris Seiter:
Asta îmi amintesc cel mai mult despre poveștile tale de succes. [inaudibil 00:19:32].

Anna:
Dreapta. Pentru că aș schimba subiectul conversației de fiecare dată când ieșeam dintr-o cameră, pentru că ceea ce încercam să [crosstalk 00:19:41].

Chris Seiter:
Acesta este un punct important pe care l-am ratat.

Anna:
Încercam să declanșez efectul Zeigarnik. În timp ce ieșeam dintr-o cameră, conversația s-ar schimba, astfel încât să fie complet nouă și el ar dori să o termine pe prima. A fost un mini efect Zeigarnik.

Chris Seiter:
Asta-i frumoasă. Aproape am aruncat suficientă bombă. Am fost ca, Doamne, de ce n-am făcut-o, trebuie să revăd complet interviul pe care l-am completat [diafragmă 00:20:09].

Anna:
A fost efectul mini Zeigarnik, dar încercam să fac și disonanță cognitivă, adică schimbăm lucruri aici, nu? Deci, din punct de vedere emoțional, este foarte dificil, dar există și la un alt nivel, de fapt ne înțelegem, așa că purtăm conversații extraordinare. Deci, disonanța cognitivă este locul în care se întâmplă un lucru, dar un alt lucru se întâmplă emoțional. [inaudibil 00:20:38] ne înțelegem.

Chris Seiter:
Este aproape ca o diferență externă față de o diferență internă.

Anna:
Da. Ca și în exterior, ne înțelegem bine și el este atras de mine. Dar pe plan intern, el este sfâșiat, pentru că probabil va fi ultima oară când mă va vedea. Și îl conduc de la [diafragma 00:20:54].

Chris Seiter:
Un fel de rău, totuși, recunosc că este atât de genial. Nu știu cum să o spun altceva decât asta.

Anna:
Ei bine, l-am recuperat și [inaudibil 00:21:04] asta.

Chris Seiter:
Și apoi ai găsit pe cineva mai bun.

Anna:
Am găsit pe cineva mai bun, ca în persoana cu care sunt căsătoriți acum. Dar vorbind despre efectul Zeigarnik, am o mică poveste pe care, de fapt, nu am împărtășit-o până acum, ca una dintre acestea [00:21:18].

semnificația numărului de înger 1818

Chris Seiter:
Sunt atat de incantat.

Anna:
În timp ce o altă versiune a efectului Zeigarnik. In regula. Deci, în parte pentru a-l readuce înapoi, acum suntem împreună. Așa că am venit în oraș, în orașul lui, pentru a sta cu prietenii. Și ne-am cam văzut de-a lungul timpului. Dar am fost acolo pentru un scop, adică să-i arăt că voi veni în oraș și nu-i spun și vreau să înțeleagă că nu îl urmăream și că el era ... Încercam să lucrez fără să merg mai departe, adică Tu nu ești prioritatea mea și așa că voi face ce vreau. Și așa poate îți voi spune, poate nu.

Anna:
Așa că știa că sunt în oraș și ar trebui să luăm prânzul înainte să plec. Așa că, în ultimul moment, i-am spus, așa că se aștepta că vom lua masa de prânz chiar înainte să plec din oraș. Și i-am spus că, în ultimul moment, nu te voi vedea. Vreau să te văd, dar cred că nu vreau să te văd, așa că voi greși din partea precauției și nu te voi vedea. Practic asta i-am spus.

Chris Seiter:
Totuși așa ai spus-o?

Anna:
Da. Am spus, sunt sfâșiat că te văd. Cred că ar fi mai bine pentru mine să nu te văd înainte să plec.

Chris Seiter:
Pentru că fostul tău se află în acest moment. Eu doar disec, vii în oraș și îi spui și citez ...

Anna:
Nu-i spun că sunt în oraș, el află prin prieteni comuni că sunt [diafragmă 00:22:49].

Chris Seiter:
Așa că află, și apoi cum faci ...

Anna:
Apoi îmi spune: Oh, nu știam că ești în oraș. Am spus, da, sunt în oraș. Și apoi [crosstalk 00:22:57] a spus: Vrei să stai? Am spus, nu, pentru că sunt ocupat. Și apoi i-am spus: Ei bine, mă duc la cină cu această persoană, poate poți veni, dar trebuie să-l întrebi.

Chris Seiter:
Asta e destul de bine.

Anna:
Sunt destul de bine. Sunt destul de bun în general. Deci, oricum, ne vedem din când în când, pentru că etichetează împreună cu prietenii, cină cu prietenii. Dar, în timpul unuia, întinsese mâna să-mi trimită un mesaj, spunând: Când pleci? Și am spus, plec în această zi? Și el a spus: Ai timp? Sunt ca, de ce? El a spus: Ei bine, vreau să iau prânzul cu tine. Vreau să petrec timp cu tine singur înainte de a pleca, pentru că noi nu am făcut-o, totul a fost într-un cadru de grup. Am spus sigur. Și apoi am spus da cu intenția că-i voi spune nu în ultimul moment, efect Zeigarnik. Efectul Zeigarnik într-un mod mare. Așa că i-am spus: Hei, știu că ar trebui să luăm prânzul. Pentru că e ca, da, pentru că mi-a trimis un mesaj în acea dimineață devreme.

Anna:
El a spus: Sunt încântat să iau prânzul. Unde vrei sa mergi? Cred că bla, bla, bla. Și apoi am spus, da. Și apoi am fost ca, bine, peste o oră sau două, am să-i spun, nu. Așa că i-am trimis un mesaj într-o oră pentru a spune: Vreau să ne întâlnim la prânz, dar cred că este mai bine pentru mine să nu te văd din punct de vedere emoțional, așa că nu voi vedea, voi pleca doar. El este ca, Nu, vreau să te văd. Și am spus: Nu, prefer să nu. E în regulă. Ne vedem altă dată când mă întorc în oraș. Și știa unde stau. El a spus: Ei bine, lasă-mă să te ajut cu bagajele tale. Sunt ca, nu, este în regulă. Am înțeles. Sunt complet bine. O să plec. O să-mi iau mașina și plec. Vom lua prânzul altă dată. A trăit, cred, la 15, 20 de minute distanță. El a fost literalmente ca, la locul în care stăteam eu în 10 minute.

Anna:
I-am zis, ce faci aici? Și el a spus: Nu am vrut să pleci. Trebuie să te văd înainte să pleci. Este ca și cum. Am fost ca și cum aș fi încercat să plec de aici ca și cum nu ... El este ca, Lasă-mă să-ți iau bagajele jos. Deci, a fost o versiune eșuată a efectului Zeigarnik. Dar uite ce a făcut, toată această idee că nu mă va vedea când se aștepta, lucrul pe care se aștepta să-l termine va rămâne neterminat. Și ce a făcut? L-a determinat să obțină un bilet rapid pentru a mă vedea înainte să plec.

Chris Seiter:
Omule, asta este o poveste grozavă. Pentru că felul în care ascult doar, ați armat efectul Zeigarnik într-un mod pe care nu l-am văzut niciodată. Dar pentru mine este ca și cum ai fi jucat cu emoțiile lui. L-ai pus să treacă prin acel roller coaster unde așteaptă un lucru și apoi va fi smuls de sub el. Și atunci aveți un motiv legitim pentru care așa, nu știu dacă pot [inaudibil 00:25:54]

Anna:
Adică, este adevărat. Totuși, era adevărat. Am fost ca, nu știu dacă ar putea cu adevărat [diafragmă 00:26:01].

Chris Seiter:
Dar a fost cu adevărat adevărat? Adică, trebuia să existe un indiciu că nu este adevărat.

Anna:
Adică, va fi înregistrat, el o va auzi. Deci, dar vreau să spun ...

Chris Seiter:
Bine, imi pare rau.

Anna:
Bine. Voi fi sincer.

Chris Seiter:
[inaudibil 00:26:12].

Anna:
Adică nu, îi voi spune oricum despre asta. Dar răspunsul a fost da, am vrut să scot covorul de sub el.

Chris Seiter:
Cred că acesta este un mod atât de unic de a fi, celălalt lucru, în timp ce îți spui povestea că mi-a venit în minte, am observat unul dintre motivele pentru care cred că ai obținut rezultate atât de bune ... Rezultate atât de bune, nici măcar nu este gramatica corecta. De ce ai obținut rezultate atât de bune, nu ți-e frică să-ți asumi riscuri foarte mari. Pentru că, așa cum ar fi să folosim, vom folosi povestea pe care tocmai ați spus-o. Personal, nu cred că mulți oameni vor risca să fie ca, da, nu vreau să te văd, pentru că cred că sunt prea disperați să vadă un fost. Și, odată ce au asigurat un fel de dată, sunt ca și cum nu fac așa ceva, acesta este momentul meu pentru a-i recupera. Acesta este momentul meu pentru a avea un moment semnificativ cu ei. Erai cam ca, da, orice.

Anna:
Ei bine, adică, dacă vorbeai cu mine în acel moment, adică vorbeam cu prietenul meu de luptă. Cred că ai intervievat-o, colega de joc, nu?

Chris Seiter:
[diafragmă 00:27:31].

Anna:
Așa că vorbeam cu ea în acel moment și îmi amintesc și ea era ca, eu eram ca, nu știu. Sunt rupt. Vreau sa il vad. Nu vreau să-l văd. Și ea a spus: Ar trebui să-l vezi. Și sunt ca și cum nu vreau să-l văd. Ea a spus: Bine, atunci nu-l vedea. Cum a spus ea, de fapt, este mai bine să nu-l vezi. Pentru că am spus, nu prea știu dacă pot să o țin împreună. Și i-am spus, dacă voi interacționa cu el, vreau să mă asigur că o voi păstra împreună. Și aș prefera să risc să nu-l văd decât să-l văd și să fiu o mizerie. Pentru mine a meritat să nu-l văd. Pentru că eram așa cum știi sincer, îl voi revedea.

Anna:
Nu-mi fac griji că nu-l mai văd. De fapt, nu mă îngrijorează faptul că nu am ocazia să vorbesc din nou cu el. Așadar, aș prefera să risc și să nu-l văd. Și probabil că ar funcționa mai mult în favoarea mea dacă nu-l văd pentru că așteaptă să mă vadă. Dar a fost nevoie de multă gândire pentru a ajunge în acel loc. Am fost cu adevărat surprins că a ajuns acolo înainte să plec.

Chris Seiter:
Probabil că transporta [inaudibil 00:28:39], a condus cu adevărat repede.

Anna:
Da. Ceea ce este foarte amuzant, pentru că, în general, conduc mult mai repede decât el.

Chris Seiter:
Anna, cred că există ceva puternic. Te gândești în trei dimensiuni și cred că oamenii gândesc în două dimensiuni. Ei gândesc foarte liniar atunci când vine vorba de efectul Zeigarnik, inclusiv eu, m-am gândit întotdeauna că e ca și cum, da, tocmai am avut o conversație. Și apoi ați găsit toate aceste modalități cu adevărat interesante de a-l folosi, care cred că sunt cu adevărat puternice. Dar este nevoie, de asemenea, de o schimbare de paradigmă pentru a o gândi în acest fel. Deci, nu cred că vă acordați suficient credit, cred că este genial. Mă faci doar să mă gândesc că acum este, așteaptă, trebuie să încep să regândesc modul în care poți folosi acest lucru cu mesaje text.

Anna:
Adică, modul în care am făcut-o cu mesajele text este destul de simplu, dar poți [crosstalk 00:29:39] -

Chris Seiter:
Da, da.

Anna:
... orice alte modalități. Există multe, multe, multe modalități de a folosi efectul Zeigarnik în tot felul de interacțiuni pe care le facem așa cum făcea soția ta Jen când a închis accidental, asta.

Chris Seiter:
Până în prezent, ea nu a reușit niciodată să facă față. Și, după meritul ei, avea un telefon vechi legitim care avea să moară mereu. Văd că se întâmplă acum când va vorbi cu mama noastră sau ceva la telefon și va muri și nu va mai suna. Dar asta este, trebuie să vă amintiți, vorbeam în fiecare zi timp de două ore la rând. Și a făcut-o intenționat. Sunt aproape sigur că tocmai a încercat să păstreze acel aspect misterios al momentului în care suntem căsătoriți, e ca și cum, nu mai sunt multe secrete în afară de acela. Nu s-a descurcat niciodată, dar sunt o prostie, știu jocul.

Anna:
Dar știi, ceea ce am încercat să le spun multora dintre clienții mei de coaching pentru că știu că vorbim despre cum să-ți păstrezi fostul angajat în timpul trimiterii de mesaje text, dar trebuie să ai această mentalitate. Când interacționați cu fostul dvs., nu contează dacă trimite mesaje text, în fiecare interacțiune pe care o aveți cu fostul dvs., aveți control asupra multor. Ai control asupra a ceea ce spui, atunci când spui, cum spui. Cât timp e prea riscant, cât aștepți până când răspunzi. Fie că veți răspunde la răspunsul lor, există multe lucruri pe care le controlați. De asemenea, controlați când intrați și când ieșiți.

Anna:
Dețineți fiecare piesă pe care o puteți adăuga cât de creativ puteți și veți vedea că sunteți de fapt mult mai puternic în acest proces de încercare de a vă recupera fostul decât credeați. Dacă depindeți de convingerea dvs. de succes dacă fostul dvs. răspunde sau nu într-un anumit mod, dacă observați, nu mi-a păsat în acel caz care a fost răspunsul său. Eram hotărât să fac un anumit lucru. Dreapta?

Chris Seiter:
Dreapta.

Anna:
Nu vă așteptați să vină la curse. Mă așteptam să fie provocat și să fie oarecum supărat că plantele pe care le-am făcut au căzut.

Chris Seiter:
Dreapta. [diafragmă 00:31:57] atât de supărat că a venit alergând în [inaudibil 00:31:59].

Anna:
Da, dar mă așteptam să fie supărat de asta și asta nu m-a supărat.

Chris Seiter:
Ești cu adevărat, nu știu dacă ești pentru că ești ca un om de la superstar la Universitatea Duke. Dar tu doar modul în care îl privești este atât de diferit de modul în care aș fi privit-o eu. Și drumul tău a fost mult mai bun. Cred că faptul că ești capabil să folosești efectul Zeigarnik în aceste moduri de disonanță cognitivă cu adevărat unice, cred, este ceva care, dacă poți înțelege, cred că pentru oricine ascultă, dacă poți înțelege modul în care vorbește și arată în lume, prin prisma ei, când vine vorba de despărțiri, cred că veți obține rezultate mai bune în menținerea exilor angajați nu numai în trimiterea de mesaje text, ci în toate aceste alte fațete.

Chris Seiter:
Este doar un mod atât de unic. Cred că nu m-am gândit niciodată să mă uit la efectul Zeigarnik dintr-un de la ca la, chiar să mă întorc la primul în care te duci cameră în cameră, pe care îmi amintesc că l-ai explicat lucrului cameră în cameră, dar nu Nu știu de ce nu am înțeles aspectul efectului Zeigarnik, cum ar fi modul în care schimbi subiectul în fiecare cameră? Pentru mine, acesta este un mod atât de unic de a-l folosi, de a-l executa. Nu știu, cred că sunt doar înspăimântat un pic mai bine că mintea mea a fost suflată.

de ce este unitatea crezului assassin evaluat m

Anna:
Adică, este ceva ce am încercat să-i înțeleg pe mulți dintre clienții mei care îi antrenează pe clienți. În plus față de puterea pe care o ai, ești tu și acest lucru se întoarce la cercetările despre care am vorbit săptămâna trecută. Ce faci pentru a declanșa nostalgie, dor și dor în fiecare interacțiune pe care o ai cu fostul tău. Doriți să ridicați comutatorul în ceea ce privește cablarea, pe care ați stabilit-o în relația dvs. despre dvs., oricum cablarea pozitivă. Ați încorporat în mod corespunzător flirtul la toate nivelurile în toate modurile posibile? Corect, pentru că, așa cum am vorbit în cadrul grupului, unul dintre moderatorii noștri de Facebook trăiește în acest sens, care este diferitele niveluri de flirt și diferitele tipuri de flirt care utilizează cele 11 pârghii ale re-atracției.

Chris Seiter:
De asemenea, am făcut, tu și cu mine am făcut un interviu pe canalul YouTube despre flirt. Probabil nu la fel de profund ca acele vieți Facebook, dar acele vieți Facebook sunt disponibile numai pentru persoanele care sunt [crosstalk 00:34:40].

Anna:
Sunt [inaudibil 00:34:41].

Chris Seiter:
deși pur și simplu obțineți programul, lucruri de genul acesta, dar dacă doriți un fel de primăvară de flirt și cum să o faceți corect, [diafragmă 00:34:49], da, urmăriți interviul nostru.

Anna:
Da. Și atunci trebuie să vă gândiți și la tipurile de conversații pe care le purtați cu fostul dvs. Unii oameni care uneori se simt blocați în mesaje de text, de exemplu, se datorează faptului că purtați aceeași conversație din nou și din nou, chiar dacă subiectul poate fi diferit, în general vă place să cereți sfaturi de fiecare dată. Există multe tipuri diferite, există atât niveluri ridicate de interacțiune, cât și niveluri scăzute de interacțiune. Deci, nivelurile ridicate de interacțiune sunt directe, de asemenea, sunt foarte sociale. Deci, sunt directe și au nevoie de fostul dvs. și de dvs. să investiți timp sau energie pentru a vă angaja unul cu celălalt. Din punct de vedere social, puteți, de asemenea, să vă plac chat-urile de grup, de exemplu, la petreceri sau când interacționați cu sfera de influență. Acestea sunt niveluri ridicate de interacțiune și pot fi cele de sfat sau cele de efect Benjamin Franklin sau Damsel în cele de primejdie, nu?

Anna:
Pot fi conversații intelectuale sau gânditoare, muncă, politică, religie, probleme sociale, familie. Pot fi amuzanți. Pot fi jocuri. Constat că mulți dintre clienții mei care se blochează sunt adesea blocați pe același tip de nivel ridicat al unei interacțiuni într-un fel de text. Deci, trebuie să îl schimbați întotdeauna. Acum, trebuie să îl comutați între mare și mic. Și tu și cu mine începem să vorbim despre texte cu investiții reduse, din cauza COVID. Acestea tind să fie indirecte și nu necesită multă investiție pentru a se angaja. Sunt destul de pasivi. Deci, de exemplu, întrebarea de nivel înalt închisă despre cum ești? Este un text de investiție redus, un meme, un GIF, TikTok, videoclip YouTube, Tweet. Chiar și rețelele sociale în sine, atunci când publicăm postări și povești, acestea sunt interacțiuni reduse.

Anna:
Nu se gândesc foarte mult să interacționeze și să le pună acolo, deși suntem, mai ales când vine vorba de social media, suntem foarte atenți, nu? Dar trebuie să te uiți, cum interacționez cu fostul meu? O fac doar în același mod, iar și iar și iar? Cel mai probabil, acesta este primul loc la care trebuie să ne uităm când sunteți blocat. Dreapta?

Chris Seiter:
Da.

Anna:
Da, trebuie să fii constant creativ. Cum interacționez cu fostul meu? Și este suficient de creativ? Și cât de atașat de acest rezultat? Uneori, unii foști sunt încăpățânați și au nevoie doar de timp.

Chris Seiter:
Este adevărat. Da, și singurul lucru pe care l-aș adăuga este acela de a ieși puțin din subiect, dar nu chiar. Am scris asta săptămâna trecută. Mi-am petrecut cea mai mare parte a timpului meu scris scriind articolul de 16.000 de cuvinte despre text. Unul dintre lucrurile în care am intrat acolo a fost problema autenticității, despre care am vorbit puțin astăzi, dar este de multe ori de unde știi că fostul tău este de fapt autentic angajat față de a răspunde doar pentru a fi drăguț. Și continuarea mea este să încerc întotdeauna să văd, cum ar fi să iau notă de ceea ce spun și apoi, după ce trece, vezi dacă acțiunile lor se potrivesc cu ceea ce spun. Și asta vă va spune dacă este autentic. Și nu este o modalitate perfectă, aș spune că trebuie să aștepți timpul. Dar dacă stați acolo și vă întrebați cum să știu dacă fostul meu este autentic? Cred că acesta este probabil primul loc pe care aș începe, cu excepția cazului în care aveți ceva mai bun la care vă puteți gândi pentru a ajuta la diagnosticarea rapidă.

Anna:
Adică, voi spune doar asta. Și asta se bazează pe diferența [inaudibilă 00:38:30] studii de comportament pe care le-am citit, bine. Bărbații, în general, sunt mult mai puțin susceptibili să vă răspundă doar pentru a fi drăguți. Bărbați, dacă vor să vorbească cu voi, vor vorbi cu voi. Femeile trebuie să te îngrijoreze.

Chris Seiter:
Este amuzant, trebuie să citim același studiu pentru că încercam să găsesc ceva care să susțină articolul și avea ceva de genul, femeile fiind cele care erau ... Da, cred că până și studiul a continuat să spună ca femeile sunt un pic mai probabil să încerce să păstreze o relație cu fostul lor după despărțire, în timp ce bărbații sunt cam ca și cum ar dori mai mult să curățeze.

Anna:
Da, fie au fost implicați, fie noi nu.

Chris Seiter:
Da, aș spune ca bărbat, aș spune că sunt de acord cu partea masculină a lucrurilor. De aceea, cred că mai sunt atât de multe femei care caută online sfaturi de despărțire, deoarece este un obstacol mai dificil de depășit.

Anna:
Mulți dintre clienții mei de sex masculin sunt adesea derutați, deoarece le place să fie mai dur, deoarece vorbesc doar ca femeie, am vorbit în trecut cu cineva doar pentru a fi drăguță. Da, vreau să spun, femeile sunt aproape socializate de la naștere pentru a fi drăguțe. În regulă, deci este mult mai dificil dacă fosta ta este femeie să discearnă dacă fosta ta este sau nu drăguță sau dacă este autentică. Așadar, pentru a stabili dacă o femeie este sinceră în răspunsurile tale față de tine, vrei să te uiți la numărul de cuvinte. In regula. Și ar trebui să o cunoști destul de bine. Știi când este respingătoare și știi când este pur și simplu drăguță, spre deosebire de a fi cu adevărat logodită. Unele femei, când sunt respingătoare și sunt incomode spunând: Nu știu sau nu vreau să vorbesc cu tine. Vor spune, Hahaha, și apoi nu vor răspunde cu adevărat la nimic din ce ai scris.

Chris Seiter:
Ei bine, vreau să spun, asta ar fi și faptul că, în practică, cuvintele și acțiunile, cum ar fi hahaha, indică, de exemplu, oh, crezi că este amuzant, dar dacă nu răspund deloc, nu credeau că este amuzant . Da.

Anna:
Da.

Chris Seiter:
Dar cred că se complică și pentru că unii bărbați chiar citesc asta ca: „Oh, se joacă greu de obținut. Urmăresc mai mult așa ceva, ceea ce arată într-un fel cum oamenii sunt proști, dar acesta este un alt [inaudibil 00:41:07].

Anna:
Da, dacă o femeie este mai puțin probabil să se joace din greu pentru a obține și pur și simplu este incomodă și nu știe să spună nu.

Chris Seiter:
Da, cred, de asemenea, că trebuie să luați în considerare faptul că este mult mai probabil ca un fost să joace greu pentru a obține. Adică este fostul tău.

Anna:
Este mai puțin probabil ca un tip să joace din greu pentru a obține. Și din nou, dacă fosta ta vorbește cu tine, chiar dacă pentru tine, se simte de parcă nu vorbește prea mult, faptul că vorbește cu tine înseamnă că vrea să vorbească cu tine. Dacă nu ar vrea să vorbească cu tine, nu ar răspunde deloc.

Chris Seiter:
Deci verdictul Anna și cu mine este să fim mulțumiți de răspunsurile pe care le primiți.

Anna:
Da. Fii fericit cu asta.

Chris Seiter:
Adevăratul lucru subestimat, cred că pentru a încheia acest episod de podcast pe care l-am luat cel mai mult din acest lucru a fost același pe care l-ai spus la început că nici măcar nu am vorbit despre ceea ce înseamnă că, uite, tu controlezi 50% din ecuație. Asigurați-vă că controlați fiecare bucată din acel 50% și nu 30%, controlați fiecare bucată din acel fraier și se vor întâmpla lucruri bune.

Anna:
Da, corect.

Chris Seiter:
Deci, cum se face un antrenor cu cineva ca tine?

Anna:
Ce? Ei bine, unul, dacă nu ați mai antrenat cu mine până acum, puteți merge mereu la site-ul web și să mă selectați și ar fi minunat. Ne vom distra bine. Purtează o conversație extraordinară, vine cu un plan de joc. Veți primi un link pentru a descărca înregistrarea sesiunii noastre. Vă promit că vă voi da multe teme și vom râde, poate vom plânge, dar cu siguranță vă vom răspunde la toate întrebările.

Chris Seiter:
Este minunat. Mi-a dat o sesiune de antrenor înainte să începem. Îi spuneam înainte de a începe, îmi spuneam că, da, am fost foarte anxioasă și stresată săptămâna aceasta. Și am fost ca și cum am turnat totul și ea este ca, da. A intrat în modul de antrenor, mi-am dat seama și am fost ca, Doar dă-mi antrenorul. Deci este minunat.

Anna:
Ei bine, tocmai am ieșit dintr-un atelier de trei zile despre autenticitate. Deci, pentru propria mea certificare de antrenor, așa că ai [crosstalk 00:43:19] -

Chris Seiter:
Ei bine, iată-te.

Anna:
... [inaudibil 00:43:21] de pe presă.

Chris Seiter:
Dreapta. Așa că am primit cele mai bune feedback-uri de la Anna, dar pot garanta pentru ea, este o antrenoră excelentă. Mi-a dat antrenor înainte să începem aici și mă simt ca un milion de dolari.

Anna:
Adică, când obțin în cele din urmă certificatul de nivel master, nu sunt foarte mulți oameni [diafragmă 00:43:42].

Chris Seiter:
Să vorbim despre asta înainte de a închide aici. Anna este nebună. Deci, ceea ce spun un pic nebun, eu este ...

Anna:
Eu sunt.

Chris Seiter:
Sunteți la mijlocul dreptului ICF?

Anna:
Da, [diafragmă 00:43:56]

Chris Seiter:
Bine, așa că încearcă să devină una dintre câte persoane din ...

Anna:
1300. În acest moment, există 1349.

Chris Seiter:
Bine, așa că încearcă să devină numărul 1350 Master coach în întreaga lume a ... Asta este Federația Internațională de Coaching, pentru cei dintre voi care nu știu. Deci, acesta este cel care vă ajută să vă antrenăm. Și da, nu pot spune destule lucruri frumoase despre ea. De fiecare dată când facem unul dintre aceste episoade de podcast marți, este întotdeauna o conversație atât de distractivă. Întotdeauna simt că am creat lucrurile și învăț mereu de la tine. Deci, acesta este un semn bun.

Anna:
Ei bine, asta înseamnă că vreau să spun, învăț mereu multe ori de câte ori vorbim tu și cu tine, deci este reciproc.

Chris Seiter:
Da, este adevărat, cred, dar nu ... Cred că este un descriptor. Este ca regula 80, 20 ca 80% tu, 20% eu.

Anna:
Nu cred că este așa. Chiar cred că [diafragma 00:44:52].

Chris Seiter:
Nu mai fi modest Anna. Ești un ticălos de bună-credință. Permiteți doar [inaudibil 00:44:56].

Anna:
Și tu ești, amândoi suntem răi, de aceea suntem prieteni. Dar voi face un vlog cel puțin pentru programul meu de coaching, deoarece este singurul program acreditat al Federației Internaționale de Coaching care se concentrează pe autenticitate. Cred că este ceva despre care mulți dintre noi trebuie să vorbim cu adevărat, mai ales atunci când încercăm să recuperăm un fost. Pentru că există atât de multe în spațiul de recuperare ex care se pot simți manipulabile. Deci, ceva ce vreau ca toți clienții mei de antrenor și chiar dacă nu antrenăm, ca și cum ai face parte din grupul Facebook pentru a înțelege, nu vrem să minți sau să fii necinstit vreodată. Vrem să fiți sinceri și să îmbrățișați complet tot ce aveți despre dvs. și să aduceți acest lucru în interacțiunile cu fostul dvs., deoarece acest lucru este interpretat ca încredere și încrederea este incredibil de atractivă.

Chris Seiter:
Este adevărat. Mă bucur că ai adus ... Adică, suntem cam în această nișă controversată dacă te gândești la nișa de despărțire. Cei mai mulți oameni nu vor să se reunească cu foștii. Și, din păcate, suntem populați de destul de puțini dintre cei care nu vreau să spun escroci, ci de oameni care ... Ei, le pasă foarte mult să-și câștige banii și să vă ofere valoare în schimb. Nu am de gând să spun că nu îți dau valoare, pentru că sunt sigur că unii dintre ei da. Dar un lucru care a fost strigătul meu de ex-recuperare a iubitului de când am început este că vreau să merg dincolo și dincolo de valoare. Așadar, pot spune sincer că Anna este probabil cea mai bună antrenoră din întreaga lume în ceea ce privește nu numai autenticitatea, ci și faptul că te face să te simți. În regulă, așa cum am spus, eu sunt real cu toată lumea ascultând sau urmărind.

Chris Seiter:
Majoritatea oamenilor din această industrie nu vreau să spun că profită de indivizii cu inima frântă, dar simt că se întâmplă un pic din asta. Și pentru mine, nu am o problemă cu marketingul. Așadar, de multe ori oamenii au o problemă comercializată, nu am o astfel de problemă cu asta. Dar am o problemă cu faptul că, dacă vindeți în mare măsură și obțineți o vânzare, asigurați-vă că faceți tot ce puteți pentru a vă asigura că persoana respectivă simte că a obținut valoarea maximă din aceasta. Unul dintre lucrurile pe care le pot spune sincer despre Anna este că îți va oferi o valoare maximă într-o sesiune de antrenor. Așa că încerc să vă ofer întotdeauna valoare maximă cu produsele digitale și lucruri de genul acesta. Anna va fi persoana care merge atât de mult deasupra și dincolo de antrenor, este uimitor pentru mine și ar trebui să se simtă incredibil de mândră de ea însăși pentru ceea ce a făcut pentru a propulsa imaginea Ex Boyfriend Recovery. Pentru că sunt conștient de faptul că suntem în această nișă controversată.

Anna:
Îmi pare rău pentru pisicile mele.

Chris Seiter:
Este în regulă. Îmi place pisica care doar aleargă. Îmi place să dau asta ca într-adevăr pasionat [diafragmă 00:48:03].

Anna:
Știu, și dintr-o dată încerc să păstrez o față dreaptă, deoarece pisicii mele [inaudibil 00:48:07] îi place, oh, Doamne, nu știu dacă poți edita asta. Îmi pare rău.

Chris Seiter:
Trebuie să o păstrăm, suntem autentici aici.

Anna:
Noi suntem. Anna are o pisică [inaudibilă 00:48:18].

Chris Seiter:
Este adevărat. Dar iată ideea mea. Dacă vreți pe cineva care doar să vă ajute cu cel mai bun rezultat posibil în viața voastră, fie că este vorba de recuperarea fostului dvs. sau de ajutor pentru a trece peste fostul dvs., Anna este persoana pentru dvs. Sincer cred că nu există nimeni mai bun în lume acum, asta mă include și pe mine.

Anna:
Ce?

Chris Seiter:
Da, antrenor [crosstalk 00:48:43], deci ești mult mai antrenant. Da, este o laudă destul de mare.

Anna:
Aceasta este lauda mea. Vreau să spun, eu doar și există un motiv pentru care am venit la ERP, când eu însumi aveam inima frântă. Ați citat corect cercetări de la cineva cu care lucrez.

Chris Seiter:
Dan Ariely, Atribuirea greșită a emoțiilor.

Anna:
Da. Și el era profesorul meu când obțineam MBA, așa că am știut că există ceva despre acest program care era cu adevărat diferit de celelalte. Pentru mine, programul a devenit într-adevăr ceva care este despre autenticitate, bazat pe știință și fapte. Și suntem, de asemenea, doar în comunitatea Facebook, în general, este corect, cred, amabil și primitor și încercăm tot posibilul să fim sinceri și vorbiți clar unul cu celălalt. Este o comunitate cu adevărat unică.

Chris Seiter:
Da, voi spune că un lucru despre comunitatea Facebook este Anna și eu, cred că sunt foarte protectivi. Așadar, uneori sunt oameni acolo, trebuie să îi protejăm pe alții, ca și cum ar fi niște oameni negativi acolo. Și ne este frică să scăpăm de ei și să le dăm banii înapoi, pentru că nu se potrivește cu ceea ce încercăm să creăm. Și uneori asta rănește sentimentele oamenilor, dar în mintea mea, încercăm întotdeauna să protejăm integritatea grupului și să ne asigurăm că nu există argumente sau lupte sau apeluri de nume sau, adică, unii oameni au spus unele [crosstalk 00:50: 17] lucruri acolo.

Anna:
Trebuie să fie un loc foarte sigur din punct de vedere emoțional și este un loc foarte sigur din punct de vedere emoțional. Este, de asemenea, un loc în care nu veți auzi întotdeauna lucrurile pe care doriți să le auziți. Dar oamenii o spun din dragoste și bunătate, pentru că vor să fii cel mai bun și să realizezi ceea ce poți. Și este doar un grup foarte frumos, care protejează, de asemenea, intimitatea și confidențialitatea celuilalt. Pentru că suferința de inimă nu este ușoară și mulți oameni nu atât de mult eu, pentru că asta este deschis, puteți vedea asta, că sunt în grup, dar mulți oameni nu doresc să se știe că sunt în un grup de recuperare a relației. Și astfel ne protejăm unii pe alții, ne protejăm, îl facem privat, îl facem confidențial și orice spuneți din grup rămâne în grup, așa că sunt foarte mândru de asta.

Chris Seiter:
Am parcurs un drum lung de când am început pentru prima dată, vă spun asta.

Anna:
Da. Adică, eram foarte mici la început.

Chris Seiter:
Da, suntem încă, ei bine, ce avem acum 5000?

Anna:
Suntem aproape 6000.

Chris Seiter:
Accept oameni în fiecare zi și nici nu știu. Sunt ca și cum, această persoană a fost bine, asta, asta.

Anna:
[diafragmă 00:51:34].

Chris Seiter:
Primim o mulțime de solicitări false, nu știu dacă observați asta. Cred că sunt roboți. Dar da, personal adaug oameni în grup în fiecare zi pentru a mă asigura că sunt cineva care a cumpărat programul sau a făcut o sesiune de antrenor. Cred că puteți obține acces cumpărând cartea de neuitat. Există într-adevăr trei puncte de intrare în grup. Așadar, vreau să mă asigur că toată lumea știe, așa suntem foarte stricți în ceea ce privește punctele de intrare către [inaudibil 00:52:06]. Dar da, oricum, antrenarea cu Anna este foarte ușoară, accesați site-ul web, faceți clic pe coaching, înscrieți-vă la coaching. Asta e.

Anna:
Adică, voi fi singurul antrenor de nivel master în spațiul de recuperare a relației, care a fost instruit în mod specific printr-un program de autenticitate.

se va întoarce la mine după o despărțire

Chris Seiter:
[inaudibil 00:52:29] 1300 în întreaga lume [inaudibil 00:52:32]. Singurul din probabil întregul spațiu de destrămare și probabil chiar spațiul de relație?

Anna:
Cu siguranță la nivel de master și autenticitate. Da.

Chris Seiter:
Iată-ne. Vă oferim calitate. Dar mulțumesc că ai ascultat pe toată lumea și ai apărut.

Anna:
Mulțumesc baieti. [diafragmă 00:52:51].

Chris Seiter:
Ne vedem săptămâna viitoare, oricare ar fi noi ...

Anna:
Da, despre ce vorbim săptămâna viitoare?

Chris Seiter:
Vrei să vorbești despre asta? Nu știu.

Anna:
Adică depinde de modul în care ne simțim amândoi nu? Pentru că știu că ai alergat foarte greu, pentru că poți să-ți iei un pic de timp liber.

Chris Seiter:
Da. Vreau să spun ceva de genul schimbării lui și poate ca și părțile laterale, un fost te vrea înapoi sau ceva de genul asta.

Anna:
Putem face asta.

Chris Seiter:
Este foarte ușor.

Anna:
Da. Să o facem. De unde știm că fostul tău te vrea înapoi?

Chris Seiter:
Da, să facem asta. De unde știi că un fost te vrea înapoi? Iată-i pe toți.

Anna:
Dar creează un document despre asta, astfel încât să nu mă întreb pentru că îl întreb constant pe Chris, despre ce vorbim, apoi am uitat.

Chris Seiter:
Deci asta o va face pentru astăzi. Ne vedem data viitoare.

Anna:
Te văd.