Controlul anxietății vă poate ajuta cu ex

Ce Film Să Vezi?
 
Redă episodul podcast Joc

Astăzi, eu și antrenorul Anna ne vom așeza și, practic, vom face manual acest episod de podcast, ghidul final pentru a face față anxietății după o despărțire.



  • Vom vorbi despre cum să îți controlezi anxietatea.
  • De ce este atât de important să-l controlăm
  • Cum

Să sărim direct.

Cum să vă faceți față anxietății după o despărțire







Anna:
Da. Da, cred că este minunat. Se aplică, cred, practic tuturor celor din grupul nostru de pe Facebook.

Chris:
Da. Există o mulțime de neliniște acolo. Am observat că mulți dintre clienții cu care ne vom ocupa. Anna, ca întotdeauna, a venit pregătită. Am încercat să vin pregătit, dar ea a fost ca, Da, bine

Anna:
Ai venit pregătit și tu.

Chris:
Am avut un lucru.





Anna:
Lucrul tău era aur, totuși.

Chris:
A fost destul de interesant. Dar apoi tu-

Anna:
Ar trebui să vorbești despre asta.

Chris:
Vom vorbi despre asta în secțiunea știință. Vorbind despre secțiunea științifică, vom împărți acest episod în trei părți. Dreapta?

Anna:
Da da.

Chris:
Știință și mai mult

Anna:
Sentimentele și apoi ce să faci.

Chris:
Sentimente și apoi ce să faci.

Anna:
Da.

Chris:
Este o modalitate excelentă. Mă bucur atât de mult că te am partenerul meu aici. Pentru că, literalmente, am șters, am fost ca, Bine, după știință, ce vine după știință? Am uitat deja. Deci, bine că ești aici pentru a mă salva.

Anna:
Ei bine, facem o echipă grozavă, așa că sunt încântat.

Chris:
Noi facem. Noi facem. Bine, deci știință.

Anna:
Ştiinţă.

Chris:
De anxietate.

Care sunt șansele tale de a-ți readuce fostul iubit?

Anna:
Oh Doamne.

Chris:
Să mergem.

Anna:
Ei bine, bine, îmi spuneai înainte să începem despre acest triunghi dramatic. Vreau să aud totul despre asta. Spune-mi mai multe.

Chris:
Da. Deci, soția mea era de fapt ... Mi-a trimis-o și mi-a spus: Hei, s-ar putea să poți folosi asta. Sau bineînțeles, am spus: Oh, bine ce este? Ea a spus: Nu știu, sună pur și simplu. Înainte de a face acest episod, îmi spuneam: Oh, voi învăța despre el. Așadar, am petrecut aproximativ 30 de minute vizionând videoclipuri de pe YouTube și citind despre asta. Se numește Triunghiul Dramatic Karpman.

Anna:
Ca Cartman din South Park?

Chris:
Nu, Karp, ca și Karp.

Anna:
Glumesc.

Chris:
Da da. Ei bine, îmi place South Park.

Anna:
Fac.

Chris:
Mai ales episodul meșteșugului războiului mondial.

Anna:
Da. Oh Doamne.

Chris:
Asta a fost blocajul din acea zi. Acum nu l-am mai urmărit de veacuri. Bine, renunțăm la subiect.

Anna:
Totuși, vom ieși mereu de subiect.

Chris:
Bine. Deci, Triunghiul Dramei Karpman, sau așa cum l-au numit alți oameni cu afecțiune, Triunghiul Terorii, este în esență acest triunghi de roluri în care te poți găsi prins și incapabil să ieși. Adesea, acestea pot fi anumite roluri pe care le asumați într-o relație. Există trei tipuri de roluri. Există victima, acesta este tipul de persoană care va spune: „Oh, totul rău mi se întâmplă tot timpul. Ei joacă adesea victima. Acolo este salvatorul, acesta este tipul de persoană care va veni la victimă și va spune: Oh, îți voi rezolva problemele. Și apoi este persecutorul, care este cineva care va da vina pe alții pentru toate problemele lor, mai degrabă decât să ia orice fel de auto-vinovăție.

Chris:
Ceea ce au descoperit este că persoanele care sunt foarte anxioase sau chiar uneori foarte deprimate, par să aibă aceste roluri în acest triunghi, nu sunt în stare să scape de el. De exemplu, un salvator este un lucru cu adevărat obișnuit, cu care cred că mulți oameni din grupul nostru de Facebook pot empatiza. De multe ori se gândesc sau se întâlnesc cu un tip și stau acolo gândindu-se: Ei bine, eu pot fi cel care le rezolvă problemele. Pot rezolva asta. Cred că am un pic din asta, și asta e probabil ... Cu siguranță ai un pic din asta pentru că uită-te la joburile noastre. Încercăm să reparăm relații rupte. Noi suntem salvatorii. Dar ceea ce ajunge să se întâmple este că, dacă ești prea salvator, nu vrei niciodată să rezolvi problemele celeilalte persoane. Căutați întotdeauna mai multe probleme de rezolvat. Și într-adevăr, treaba ta ar trebui să fie aceea de a împuternici alte persoane pentru a-i ajuta să învețe cum să-și rezolve propriile probleme.

Chris:
Ceea ce se întâmplă se întâmplă uneori, cred că mă uitam la videoclipul acestui tip care îl explica. Și spunea că are un client de coaching, iar clientul de coaching l-a chemat într-o zi și i-a spus: Nu știu dacă avem ceva de vorbit. Deci, am ieșit și am creat o problemă pentru mine, astfel încât să avem ceva de vorbit. Ceea ce este un fel de ciudat. Dar în mintea ei, a fost la fel de bine, nu vreau să cheltuiesc bani degeaba, așa că am creat această problemă. A fost o victimă și a găsit o modalitate de a se pune din nou în rolul de victimă. Deci, puteți fi în mod constant prins, iar acest lucru funcționează pentru toate cele trei roluri. Nu știu cum se aplică acest lucru anxietății, mi s-a părut fascinantă.

Anna:
Ei bine, cred că joacă în această idee de alergător și alergător. Dacă punem acele părți ale triunghiului în ... Stilul de atașament anxios este urmăritorul. Și atunci alergătorul este stilurile atașamentelor evitante, există două dintre ele, înfricoșătoare și disprețuitoare. Demiterea este mult mai rară, cea temătoare este mult mai frecventă. Sunt un fost-

Chris:
Da, știm totul despre înfricoșător.

Anna:
Da. Sunt fost. Este un fel de distracție.

Chris:
De ce nu solidificăm un pic diferența dintre stilurile de atașament evitant înfricoșător și stilurile de atașament evitativ respingător.

Anna:
Bine. În scopuri ERP, deoarece nomenclatura variază în afara grupului nostru și a diferiților experți. In regula? Dar în scopul ERP, frica este doar evitarea varietății de grădină. Angajamentul-fobii, oamenii care se retrag destul de ușor, au și tendințe anxioase. Bine? Dar evitativul care respinge ... Ei bine, temătorii doresc, de asemenea, intimitatea emoțională, dar le este teamă, deci, frică, să se atașeze de cineva romantic. In regula? Ei au adesea această credință de bază că voi deranja lucrurile în cele din urmă, așa că probabil ar trebui să-l împing pe această persoană. Este evitarea înfricoșătoare pe scurt.

Anna:
Demisiv este o persoană care evită activ intimitatea emoțională. Ce se va întâmpla este că vor părea foarte conectați și ascultători minunați în exterior, dar când vine vorba de propriile nevoi sau de a forma atașamente emoționale strânse, îi vor evita în mod activ. În calitate de fost evitativ al respingerii, ceea ce s-ar întâmpla este că m-aș apropia cu adevărat de oameni, iar apoi, la un moment dat, îi voi împinge și le voi închide complet. Și ar fi imediat și brusc și ar dura pentru totdeauna. Ar dura foarte mult. Pentru a încerca să ajung la mine, nu aș vrea. Ar fi doar ca o carte închisă. Dar am o grămadă de prieteni. Acestea sunt cele două diferențe.

Care sunt șansele tale de a-ți readuce fostul iubit?

Chris:
Bine. Ceea ce este cel mai probabil ce? În ceea ce privește anxietatea.

Anna:
[inaudibil 00:06:52]. Da. Ei bine, anxietatea este urmăritorul. Deci, aceștia sunt oameni care au nevoie de validare aproape constantă. Limbajele lor de dragoste tind să fie cuvinte de afirmare sau atingere fizică. Orice ... sau cadouri. Orice lucru care le validează sau afirmă că sunt iubiți și că sunt acceptați. Și au constant nevoie de asta. De asemenea, au tendința de a regândi prea mult. Vorbind despre ciclul de dramă, acea femeie pe care ai menționat-o, care a creat drama.

Chris:
Victima, corect.

Anna:
Victima. Cred că mulți oameni anxioși vor juca victima. Vor întreba, de ce eu? De ce se întâmplă asta? Am avut astăzi un client de coaching care era clar anxios. Nu sunt terapeut, nu? Nu sunt profesionist în sănătate mintală, sunt doar antrenor. Dar era clar că era neliniștită, pentru că a spus literalmente: „Mă gândesc prea mult”. Și ceea ce se întâmplă în acel gândire excesivă este că ea a interpretat complet greșit tot ceea ce făcea fosta ei și a spus prin prisma lui că nu mă place. Ea nu a recunoscut deloc că comportamentul lui este pentru că situația în care s-au aflat a fost foarte incomodă. Ea nu l-a prezentat în mod corespunzător altor oameni. Așadar, era cam singur. Deci, se va retrage și va tăcea. Și a crezut că el doar o evită și că nu-i place deloc. Și a creat această poveste în capul ei.

Chris:
Da.

Anna:
Da.

Chris:
Ei bine, asta pare a fi un fel de temă obișnuită pe care o observați printre unii oameni de atașament anxios, este că au aceste povești pe care le creează în cap. Aproape ca propria lor mică realitate. Când realitatea în sine este puțin diferită. Am observat multe lucruri vorbind cu oameni în viața mea personală, precum și antrenând oameni sau urmărind oameni din grupul Facebook. De multe ori au acel gen de mentalitate de victimă, dar nu sunt sigur dacă acest lucru ajută în ceea ce privește lucrurile științifice în care intră toate cercetările pe care le-ați făcut ...

Anna:
Ei bine, vreau să spun, cred că unul dintre studiile pe care le citisem, au existat câteva studii pe care le voi aduce aici. Unul s-a uitat la scanările cerebrale ale oamenilor care au ieșit recent din relații. A arătat că durerea socială, cu alte cuvinte durerea emoțională de la o despărțire sau respingere de un fel, și durerea fizică, împărtășesc exact aceleași căi neuronale. Ceea ce au văzut într-un studiu este că persoanelor care au trecut recent printr-o despărțire, indiferent dacă doreau sau nu despărțirea, li s-a scanat creierul în timp ce se uitau la fotografiile ex-lor și se gândeau la despărțirea în sine. În timp ce se uitau la fotografii, ghici ce s-a întâmplat? Partea creierului asociată cu durerea fizică s-a luminat. Ceea ce a făcut acest lucru este că a indus sentimente de respingere socială. Activează regiuni ale creierului care sunt implicate în durerea fizică literală, care sunt rareori activate în timpul altor studii imagistice neuronale ale emoției. Deci, este foarte interesant, nu?

Chris:
Este foarte interesant.

Anna:
Imaginați-vă că priviți ... Privind aparent imagini cu lucruri care îi fac fericiți-

Chris:
Rețelele sociale, corect.

Anna:
Da, sigur? Dar induce durere ascuțită, așa că putem vedea de ce acest lucru creează acest tip de anxietate. Ceea ce afirmă este că pierderea socială reprezintă literalmente, cred că o experiență emoțională distinctă este asociată în mod unic cu durerea. După cum știm, creierul tânjește dragostea. A fi îndrăgostit îndepărtează capacul diferiților hormoni fericiți precum dopamina și oxitocina și creează sentimente super fericite. Când fostul nostru ne părăsește, furnizarea acestor hormoni se simte bine face o scufundare și creierul eliberează hormoni ai stresului, cum ar fi-

Chris:
Cortizol, corect.

Anna:
Și epinefrina.

Chris:
Da.

Anna:
Ce este minunat la acești hormoni este că, în perioadele stresante, ne permite să răspundem rapid și eficient la amenințări. Dar, în ceea ce privește suferința pe termen lung, cum ar fi frământarea inimii, acești hormoni de stres se acumulează literalmente și provoacă probleme. Deci, ce se întâmplă în creier? Sper să nu vă deranjeze că mă înșel mai puțin.

Chris:
Nu, afară.

Anna:
Bine.

Chris:
Tu și cu mine găsim aceste lucruri fascinante, dar toți ceilalți vor să audă chestii despre sentimente. Dar să mergem.

Anna:
Sunt ca, Anna, taci.

Chris:
Să coborâm în gaura de iepure.

Care sunt șansele tale de a-ți readuce fostul iubit?

Anna:
Bine. Să coborâm în gaura de iepure, bine? Iată literalmente simptomele fizice ale unei despărțiri și cum se întâmplă. In regula? Prea mult cortizol în creier, deci suferință pe termen lung, avem o acumulare de cortizol. Prea mult cortizol în creier, ce face? Trimite sânge către principalele grupe musculare. Ce se întâmplă atunci? Mușchii noștri se încordează și suntem gata să răspundem la o amenințare, cum ar fi lupta sau fuga. Cu toate acestea, fără o nevoie reală de răspuns fizic, presupun că literalmente nu te lupți cu fostul tău, cum ar fi să-l dai cu pumnul în față.

Chris:
Bine, să sperăm. Avem probleme mai mari de prăjit.

Anna:
Adică sincer, dacă ascultați acest lucru, ați trecut doar prin despărțire și doriți să faceți asta, nu faceți asta. Pentru că asta te va pune în închisoare. Și asta nu revine la un ex. Oricum, mușchii nu au nicio ocazie de a-și cheltui energia. Ce se întâmplă atunci? Mușchii se umflă și provoacă dureri de cap, un gât rigid și acea senzație îngrozitoare a stoarcerii pieptului. Sunt sigur că, dacă îți amintești vreo bătăi de inimă, se simte ca și cum pieptul tău se prăbușește în sine.

Chris:
Da.

Anna:
Da.

Chris:
Da.

Anna:
De aceea, pentru că

Chris:
În vârstă de 18 ani, prima durere de inimă, asta a fost cel mai rău pe care l-am simțit vreodată. Îți spun că tatăl meu a spus: Hei, hai să ieșim să mâncăm undeva. Pentru că îmi place să ies să mănânc. Și am fost ca, F nu. Nici măcar nu mi-e foame.

Anna:
Ești ca, nu.

Chris:
O simt aici.

Anna:
Bine, deci ce s-a spus ... E grozav, pentru că ... Ei bine, nu grozav. Dar asta duce la următorul lucru. Mușchii dvs. nu pot avea o cantitate adecvată de sânge, datorită acumulării de cortizol din nou, îndepărtează sângele de sistemul digestiv, care ajunge să provoace pierderea poftei de mâncare, diaree, îmi pare rău că vorbesc despre diaree.

Chris:
Asta e o nebunie. Este în regulă.

Anna:
Sau crampe.

Chris:
De aceea am avut atâtea probleme de diaree în copilărie.

Anna:
Oh, chiar așa?

Chris:
Prea multă inimă.

Anna:
Oh Doamne.

Chris:
Doar glumesc. Ai cumpărat-o și tu, asta e cea mai mare parte.

Anna:
Am facut. Am făcut, am cumpărat total asta. Am fost, Oh, nu, bietul Chris. Cine ți-a frânt inima de atâtea ori? Apoi, ceea ce se întâmplă este că hormonii de stres se extind în tot corpul, sistemul imunitar începe literalmente să se lupte, deci crește vulnerabilitatea, expunându-te, făcându-te mai vulnerabil la boli.

Chris:
COVID.

Anna:
Și bug-uri.

Chris:
Ai COVID.

Anna:
Da, COVID. De aceea, mulți oameni, după o despărțire, vor experimenta o răceală sau o gripă.

Chris:
Da.

Anna:
Dreapta?

Chris:
Da.

Anna:
Din nou, există această eliberare constantă de cortizol, care va avea ca rezultat, ghici ce? Probleme de somn. Și interferează cu capacitatea ta de a face judecăți solide. Îmi amintesc că, după despărțiri, nu am putut dormi o vreme. Dormeam doar câte două, trei, patru ore pe noapte uneori.

Adevărate memorii ale unui ghid internațional de părinți asasin

Chris:
Da.

Anna:
Despărțirile activează zona creierului care procesează pofta și dependența. Cred că dacă sunteți membru al grupului nostru de pe Facebook, ar trebui să aveți sau dacă ați antrenat cu mine, probabil că ați citit deja o postare despre unul dintre moderatorii noștri care este literalmente cercetător. Ea a lucrat la vaccinul COVID pentru una dintre cele mai mari companii de biotehnologie din lume. Ea a scris un articol despre întreaga știință din spatele niciunui contact și într-adevăr vorbește despre toată pofta și dependența care este generată ca urmare a anxietății, care este rezultatul excesului de cortizol și epinefrină din organism. Aceasta este știința. Yay.

Chris:
Da, bine știi, este amuzant, tocmai am rescris recent giganticul ghid gratuit de pe site-ul web pentru a obține înapoi un ex în general. Acolo, am pus un fel de lucru științific. Unul dintre articolele pe care le-am scris despre recuperarea [inaudibilă 00:15:06] se numește Anatomia unei despărțiri. Avem o mulțime de elemente grafice, aproape ca un sistem de sunet, știți cum sistemele de sunet au toate acele butoane pe care le puteți pune în sus și în jos? Ei bine, ilustrăm cam cum arată toate substanțele chimice nebune. Și este un lucru atât de interesant, deoarece puteți vedea boom, singurul buton sus este cortizolul. Asta a fost cu adevărat proaspăt în mintea mea când ai început să vorbești. Într-adevăr, am fost într-un mod ciudat, în timp ce parcurgeai știința de acolo.

Chris:
Un lucru pe care ... nu auzisem de fapt studiul creierului despre care vorbeai, unde i-au făcut să se uite la poze și au simțit durerea fizică. Auzisem aproape un studiu identic în care studiau aspectul poftei și al dependenței și făceau același lucru. I-au făcut pe oameni să treacă prin despărțiri, i-au pus să se uite la imagini cu foștii lor și s-au uitat la ce parte a creierului s-a luminat. Și, de asemenea, aceeași parte a creierului care se aprinde este aceea a simptomelor de retragere a dependenților de cocaină.

Anna:
Da. Adică, literalmente corpul tău trece prin retragerea drogurilor.

Chris:
Dreapta. Și acesta este și motivul pentru care atât de mulți oameni ... întotdeauna am găsit

Anna:
Vreau să întrerup aici o secundă. De fapt, au existat trei studii pe această temă. Nu numai că este aceeași zonă a creierului care se aprinde pentru dependența de droguri, ci și aceeași zonă a creierului care se aprinde pentru obsesie.

Chris:
Da. Da. Ei bine, are sens. Știi, un dependent de cocaină ar fi, de asemenea, atât de obsedant în privința asta.

Anna:
Deci, este la fel. Da.

Chris:
Dar se înrăutățește exact în ceea ce aveam să spun. Mereu mi se par fascinante obiceiurile de căutare ale clienților noștri. Pentru că sunt mereu în căutare doar în două locuri. Caută în Google, care este cea mai frecventă căutare. Și are sens pentru că vor să păstreze ... Sunt foarte obsedați de obținerea unui răspuns la: Cum pot opri această durere pe care o simt? Dar nu vreau să știe nimeni că trec prin durere. Și vor accesa și YouTube. Vor căuta pe YouTube. Deci, există, de asemenea, un fel de acest element de auto-detestare un pic în ceea ce privește jena cu privire la dorința de foști înapoi. Oricum, tocmai mi s-a părut interesant.

Anna:
Ei bine, acest lucru merge foarte frumos în partea sentimentelor de anxietate. Pentru persoanele de la vârsta de 20 de ani, deoarece avem o porțiune semnificativă de oameni, cred că atât în ​​coaching, cât și în cadrul grupului Facebook, care se află la începutul până la sfârșitul anilor '20. Adesea, astfel de despărțiri ar putea fi sfârșitul primei relații semnificative, semnificative pentru adulți. Și chiar și după o despărțire ca cea a unei prime iubiri, vă poate face totuși să vă simțiți blocați în această buclă de a găsi partenerul potrivit. Adică, practic, indiferent de ce suge despărțirile, nu? Dar despărțirile ating multe probleme simultan care au rădăcini în știința acestei anxietăți. Tristețe, nesiguranță, respect de sine, identitate de rol, chiar și sexualitate. Tristetea si anxietatea se pot ridica la sentimente de panica, obsesie si depresie.

Anna:
Deci, o persoană cu tendințe obsesive sau obsesiv-compulsive ar putea simți brusc nevoia de a verifica necontenit social media fostului său. Și o persoană mai deprimată ar putea ajunge doar să rumege sau doar să gândească mult și să se învârtă într-o groapă de disperare și îndoială de sine. Dar-

Chris:
Care-

Anna:
Dați-i drumul.

Chris:
Ceea ce cred că se referă la acea parte a triunghiului victimei.

Anna:
Da, victima asta. Înapoi la Triunghiul Dramatic.

Chris:
Da, sigur. Iată-ne. Găsirea conexiunilor.

Anna:
Iată-te. Anxietatea este mult mai mult decât simpla îngrijorare. Cercetările arată că anxietatea apare ca parte a suferinței și traumei. Așa cum vorbeai în Triunghiul Dramatic, ce altceva mai poate include anxietatea? Din nou, nu este doar îngrijorare, ci gânduri intruzive, probleme de somn, dificultăți de concentrare, sentimentele de panică sau pesimism ale viitorului, este literalmente neliniște, este gânduri de curse sau obsesie, ar putea fi fixare. Greață, comportamente repetitive, verificarea rețelelor sociale, revizuirea tuturor textelor pe care vi le-ați trimis vreodată sau ascultarea tuturor mesajelor vocale sau citirea tuturor e-mailurilor. Am făcut toate aceste lucruri înainte în despărțiri.

Chris:
Da. Îmi amintesc de text, îmi amintesc că am făcut asta. Căutați și catalogați toate textele. Atunci știi că ești ...

Anna:
Atunci știi că ai rău. Și vorbești despre asta cu prietenii și familia, chiar și cu străini. Îmi amintesc că am vorbit odată despre o despărțire a mea cu un străin, un tip aleatoriu. Și el a fost la fel ca, Bine, pot să am numărul tău?

Chris:
El a fost foarte ... El a urmărit un lucru, iar asta nu a fost să te ajute.

Anna:
Da. Pentru mine a fost să se ajute singur. Și răspunsul la aceasta a fost: Nu, nu poți avea numărul meu.

Chris:
Ai spus asta atât de perfect, ca și comicul ... Ai spus-o atât de perfect.

Anna:
Vai multumesc.

Chris:
Îmi pare rău.

Anna:
Viața mea este hilară.

Chris:
Cred că e minunat. Cred că viața ta este grozavă.

Anna:
Am o mulțime de povești amuzante. Dar, în general, ne simțim complet consumați de ceea ce se întâmplă sau nu se întâmplă. Dar chestia este că cred că oricine urmărește acest lucru trebuie să înțeleagă, este 100% firesc să te simți anxios și să simți acest nivel de anxietate pe care îl poți avea în legătură cu acest întreg proces de despărțire, încercând să-ți revii după o despărțire și chiar gândindu-mă la recuperarea unui fost. Și este în regulă să vrei un fost înapoi. Este, de asemenea, normal, cred că să căutăm o ușurare imediată a gândurilor și sentimentelor tulburătoare, de aceea avem familie și prieteni care spun: „Oh, mergi la întâlnire imediat”. Sau, nu te mai gândi la fostul tău. Sau, mergi mai departe. Vreau să înțelegeți că această anxietate pe care o simțiți este de fapt un moment foarte bun pentru a vă auto-reflecta și pentru a vă îngriji cu adevărat de propria sănătate mintală. Din păcate, este probabil ca toată lumea să treacă cel puțin prin una sau două despărțiri. Vrei să fii mai bine pregătit pentru data viitoare când se va întâmpla. Oricum.

Chris:
Ei bine, anxietatea și aspectul sentimentelor, un lucru aș spune cu siguranță că observăm foarte multe în grupul de pe Facebook sunt oamenii care nu ... Acestea permit ca anxietatea să-și controleze acțiunile. De aceea, de multe ori le vom spune oamenilor să citească Calmarea furtunii emoționale sau Pentru a câștiga controlul emoțional. Pentru că observăm că acest lucru pare să aibă un impact uriaș asupra îmbunătățirii conversațiilor cu foștii, dar și doar în îmbunătățirea calității vieții. Pentru că este destul de mizerabil când ești neliniștit tot timpul sau deprimat tot timpul sau obsesiv și îți verifici telefonul pentru a vedea dacă el a postat ceva sau ea a postat ceva. Și, Doamne, ce ar fi dacă ar fi cineva nou? Și atunci asta te chinui ...

Anna:
Ziua ta, noaptea ta. Adică, doar te gândești: Oh ... Acesta este, cred că este interesant, trebuie să vorbim și despre persoanele care au anxietate chiar înainte de a se produce o despărțire sau care au o tulburare de anxietate. Citeam ceva despre asta. Persoanele cu anxietate sau o tulburare de anxietate existentă, relațiile se pot simți cu adevărat înfricoșătoare. Pentru a intra într-o relație, adesea se pot gândi la atâtea motive pentru care relația nu va funcționa, de ce nu ar trebui să fie într-o relație, de ce singurătatea este mai bună. Ei regândesc totul și trebuie să lucreze din greu pentru a se proteja împotriva acestei narațiuni a acestei relații nu va funcționa.

Anna:
Pentru ei, pentru persoanele care sunt în mod natural anxioase astfel, este un salt uriaș să fii într-o relație. Vor cita adesea probleme de încredere sau experiențe proaste. Deci, atunci când o persoană cu anxietate rea o face în cele din urmă, pe baza experienței mele de coaching, am constatat că există deja atât de multe lucruri pe care le-au investit emoțional și mental în fostul lor și în perspectiva unui viitor, încât atunci când se destramă, nu știu ce să fac. Înțelegeți doar că, dacă vă despărțiți de cineva sau dacă există o tulburare, nu este doar o despărțire. Sau dacă aveți o persoană dragă sau un prieten care trece printr-o despărțire și care suferă de anxietate.

Anna:
Trebuie să înțelegeți, aceasta nu este doar o citată necitată, o despărțire. Nu este doar să înveți să treci prin mișcări fără cineva. Este literalmente un război mental pe care trebuie să-l lupte doar pentru a trece prin asta. Cred că este demn de remarcat. Nu putem doar să-l îndepărtăm, deoarece vă faceți griji prea mult. Sau, te gândești prea mult. Nu, chiar trebuie să fii atent. Și dacă aveți un prieten care trece prin așa ceva și este neliniștit, trebuie să vă sprijiniți cu adevărat procesul.

Chris:
Intră într-un fel în acel aspect al sănătății mintale. Sănătatea mintală este un fel de elefant despre care nimeni nu vrea să vorbească vreodată. Societatea o maturează adesea sub covor, nu prea au o cale bună sau cea ideală. Acesta este de fapt ceva ce am experimentat când, din păcate, am primit tentative de sinucidere sau amenințări de sinucidere în grupul Facebook. Și suntem ca, Bine. Unul dintre ... Nu-mi amintesc dacă a fost sau nu moderator, au sunat la linia de ajutor reală pentru sinucidere și a fost ca o așteptare de 50 de minute sau ceva de genul asta, ceea ce vă arată cât de insuficient sunt acei oameni. Dar vă arată, de asemenea, cum societatea nu are abordări specifice deosebite pentru gestionarea situațiilor foarte dificile.

Chris:
În timp ce spun că cineva care se ocupă de anxietate până la punctul în care se confruntă cu războiul mental nu este suicid, cu siguranță nu insinuez asta. Ceea ce spun este că de multe ori noi, care nu avem aceste probleme de anxietate, ne uităm la cineva și nu avem nicio modalitate de a empatiza cu ei. Nu avem cum ... Există această gigantică deconectare. Și este important pentru tine să respecți asta. Sunt doar un fel de porc înapoi de la ceea ce spune Anna, îmi amintesc că a fost o dată la facultate, eram la ... era ca o misiune de credit suplimentară să mergi la un muzeu și să faci ceva. Nu-mi amintesc exact. Dar a fost acolo o fată pe care am cam îndrăgit-o. Și îmi amintesc că a avut un atac de panică. Și am fost ca, nici nu știu ce să fac. La început am crezut că glumește. Pentru că era ca ceva ce vei vedea în filme. Nu mai văzusem pe nimeni să facă un atac de panică. Dar când mi-am dat seama că era real, parcă îmi aminteam că mă uitam în jur și oamenii tocmai plecau. Nici măcar nu au încercat să recunoască acest lucru.

Anna:
Ce?

Chris:
Au fost ca și cum nu vreau să ating asta sau să fac față acestei probleme.

Anna:
Au fost atât de incomode de atacul ei?

Chris:
Așa cred.

Anna:
Panica ei?

Chris:
Adică a fost în public. Și îmi amintesc că era la fel ca respirația și era ca și cum toată lumea începe să privească. Cred că lucrul pe care l-am cam luat a fost să mă uit la aceste bucăți de S-H-I-T. Nimeni nu este dispus nici măcar să ajute. Deci, eu am fost dispus să ajut. Și am ajuns să devin prieteni destul de buni cu fata. În general, chestia mea este că dacă ascultați acest lucru pentru un prieten sau aveți un prieten care are atacuri de panică sau anxietate severă înainte de a avea o relație, trebuie să oferim acelei persoane un pic mai mult din beneficiul îndoială. Și de multe ori ... sunt de fapt nerăbdător să-ți spun părerea despre asta, Anna. De multe ori cred că oamenii au anumite opinii despre lucruri în care nu au experiențe.

Chris:
De exemplu, câștigarea unui ex-back, dorirea unui ex-back. Cred că consensul general dintre majoritatea oamenilor publici este: Oh, ei bine, de ce ai vrea vreodată să primești un fost înapoi? Până când persoana respectivă trece printr-o despărțire și se ocupă de aceste probleme de anxietate și apoi își dorește fostul înapoi. Și atunci acest fel îl pune în perspectivă pentru ei.

Anna:
Am o viziune foarte specifică despre asta, ceea ce este sincer, și eu am simțit la fel. Dar am trecut prin destule și anxietatea și depresia nu sunt doar triste și îngrijorătoare. Este mult mai profund decât atât. Când are loc o despărțire, nu contează dacă ați fost iubitul și iubita celuilalt sau dacă ați fost căsătorit. O despărțire este o despărțire și asta este o pierdere. Și nimeni nu are dreptul să vă spună cum să întristați pierderea pe care o experimentați. In regula? Deci, îți iei cât vrei. Și dacă oamenii nu au răbdare cu tine în legătură cu asta, trebuie să găsești resurse emoționale care să te sprijine. De exemplu, grupul ERP Facebook, un terapeut, chiar ... tot felul de lucruri.

Chris:
Îmi spuneai ceva foarte fascinant care urmărește exact ceea ce vorbim aici. Citești o carte numită Curajul să nu-ți placă. Și acolo au acest concept cu adevărat interesant despre persoana care îți place de tine și cei doi oameni care te urăsc și apoi despre toți oamenii care sunt indiferenți. Dar cred că mâncarea pe care ați luat-o sau cea a cărții este că trebuie să vă înconjurați de acei oameni care pur și simplu vă vor plăcea.

Anna:
Da, cui natural te va plăcea. Ei sunt oamenii tăi. Și nu contează dacă este o persoană sau 10 milioane. Ai nevoie doar de cel puțin unul. Și pentru fiecare persoană care nu pare să vă sprijine, petreceți mai puțin timp stabilind motivele pentru care nu vă sprijină și mergeți să găsiți oameni care să vă sprijine.

Chris:
Ieri am cumpărat acest curs YouTube pentru a încerca să mă învăț cum să dezvolt mai bine canalul YouTube. Mă uitam, tipul acesta are trei milioane de abonați. Și povestea această poveste despre cum, atunci când a început pentru prima dată, era ca acest cureaș pentru cizme. Tocmai începuse și răspunde la fiecare comentariu, mi-a amintit cam când am început Ex-Boyfriend Recovery, răspunzând la toate comentariile și la toate. Și apoi a fost acest comentariu pe care l-a primit și a fost ca și cum această persoană tocmai a spus ceva super rău pentru el. El a spus că i-a stricat întreaga zi, până la punctul în care nu a putut termina munca în acea zi și se gândea la comentariu și a spus: Cum voi răspunde la asta? Trebuie să răspund cu ceva super-spiritual.

Chris:
El a răspuns, nu era nepoliticos sau ceva înapoi. Dar apoi a auzit de la tipul care a lăsat comentariul rău, cum ar fi 10 ore mai târziu sau ceva de genul acesta. Și tipul a spus: Uite, am văzut tot succesul pe care îl ai cu canalul tău YouTube, îmi pare foarte rău că am spus ceea ce am spus. Am fost beat ieri seară, am văzut cât de succes ai avut, m-a făcut să mă simt rău că nu am avut succes și că avem aceeași vârstă. Ți-o scoteam, nu este ceea ce trebuie să fac, trebuie să fiu mai bun. Deci, de multe ori, oamenilor cărora nu le place, este vorba mai mult despre ei decât despre tine.

Anna:
Aproape întotdeauna este vorba despre cealaltă persoană. Similar cu fantomele și înșelările, rareori este vorba despre persoana care este fantomată sau înșelată sau chiar despre persoana care primește comentariul urăsc. Primesc o mulțime de comentarii urâte tot timpul. În viața mea reală și

Chris:
Și eu.

Anna:
Da. Și e de rahat. Îmi place? Nu. Îmi pasă? Încerc să-mi pese mult mai puțin decât înainte.

Chris:
Întotdeauna mă antrenez doar să mă gândesc la fiecare urât sau la oameni care spun ceva foarte rău, sunt ca 15 persoane cărora le place sau le place ceea ce faci, pur și simplu nu spun nimic.

Anna:
Da. Da. Adică, oamenii care sunt

Chris:
Probabil că nu este adevărat, dar acesta este tunul meu principal.

Anna:
Nu, dacă ne gândim la acea carte, la Curajul de a nu-i plăcea, ar trebui să ne jucăm cu persoana care ne iubește și cu cei șapte oameni care sunt neutri sau pozitivi față de noi. Adică, sunt opt ​​persoane. Cui îi pasă ef de cei doi urâtori?

Chris:
Există un citat care îmi vine în minte cu acea Curaj de a nu-i plăcea, care înseamnă că nu poți spune cu adevărat nimic demn de spus dacă nu ofensezi pe cineva. Am descoperit că este cam adevărat. De multe ori oamenilor nu le place ... Facebook este cu adevărat ... Din orice motiv, am încercat o dată reclamele Facebook și nu am mai încercat-o de atunci. Dar îmi amintesc comentariile când tocmai trimiteți un anunț către un public general care nu încearcă neapărat să recupereze un ex, dar trec printr-o despărțire. Răspunsul lor este de genul: De ce ți-ai dori vreodată acea bucată de S-H-I-T înapoi? Spun toate aceste lucruri cu adevărat furioase. Oamenii sunt doar uneori cam răi.

ii este dor de mine fostului meu?

Anna:
Ei bine, asta este experiența lor. Ajutăm oamenii să recupereze o mulțime de foști. Și știu în coaching-

Chris:
Știu că Anna este uimitoare la asta. De fapt, trebuia să trec prin ... Redescriu Îi mai păsește fostului tău despre tine? Cum îți dai seama de asta?

Anna:
Oh da.

Chris:
Și mă uitam la ... Deci, tocmai am introdus povești de succes în grupul de pe Facebook. Și a fost ca, antrenez cu Anna, antrenez cu Anna, antrenez cu Anna, antrenam cu Anna, antrenam cu Anna, antrenam cu Anna. Sunt ca și unde m-a ajutat antrenorul cu Chris sau Chris? Nu. Antrenez cu Anna, antrenor cu Anna, antrenor cu Anna.

Anna:
Tot succesul meu de coaching este

Chris:
Antrenează-te cu Jen.

Anna:
Da. Dar tot succesul meu de antrenor este posibil datorită dvs., Chris.

Chris:
Oh, taci.

Anna:
Sincer.

Chris:
Esti atat de minunat.

Anna:
E adevarat. Totuși, este adevărat că ești minunat.

Chris:
Ei bine, ideea pe care încerc să o aduc este de fapt că ești minunat și că știi despre ce vorbești.

Anna:
Mulțumesc. Știu despre ce vorbesc. Dar sincer, existența mea ca antrenor nu ar fi aici dacă nu ar fi pentru tine. Acesta este adevarul.

Chris:
Mulțumesc. Voi lua complimentul și îl voi păzi cu viața mea.

Anna:
Ești minunat, ești uimitor. Uită-te la societatea noastră de admirație reciprocă. Oamenii vor spune: „De ce ascult asta acum?

Chris:
Da. Da, nu este vorba de anxietate, ci de povești de succes.

Anna:
Ei bine, nu, vreau să spun, cred că cu grupul ERP Facebook, nu trebuie să fie grupul ERP Facebook. Aș putea fi orice grup de sprijin. Nu trebuie să veniți la al nostru, deși al nostru este cu adevărat grozav. Și sincer, nu veți găsi niciun grup la fel de bun ca al nostru, ci doar pentru că suntem atât de robusti.

Chris:
Apropo, suntem cu siguranță oameni imparțiali. Suntem foarte imparțiali în legătură cu acest lucru.

Anna:
Ei bine, mă uit constant la diferite grupuri de despărțire.

Chris:
Oh, nu sunt. Nu vreau. Da, probabil ar trebui totuși.

Anna:
Mă uit înăuntru. Pentru că îmi place să compar. Sunt un fost executiv de relații publice, așa că vreau să știu. Vreau să știu cum este peisajul nostru competitiv. Și există câteva grupuri destul de bune, dar sincer, al nostru este literalmente cel mai bun. Orice lucru pe care cred că nu îl facem la fel de bine ... la fel, îmi pare rău, trebuie să folosesc o gramatică adecvată. Orice lucru pe care nu cred că îl facem la fel de bine, vă vorbesc despre asta.

Chris:
Și apoi încercăm să o facem.

Anna:
Da, și încercăm să o facem.

Chris:
Trebuie să ...

Anna:
Dar observați, nu am vorbit cu dvs. despre îmbunătățirea grupului în vreun fel în ultima vreme.

Chris:
Ei bine, am operat întotdeauna sub ignoranța este felicitarea de tip mentalitate.

Anna:
Oh, Dumnezeule. Așa de nebun.

Chris:
Viața funcționează puțin mai bine pentru mine așa. Mai ales când vine vorba de a privi concurenții. Dar atunci voi fi doar de genul: De ce clasează Google acest articol peste articolul meu? Articolul meu are 25.000 de cuvinte și am pus o mulțime de ... Acesta are anunțuri tencuite peste tot și durează 50 de secunde până se încarcă.

Anna:
Știu că serviciile noastre de coaching sunt cele mai bune.

Chris:
Avem servicii excelente de coaching. Și acesta este, de asemenea, o priză imparțială pentru oricine ascultă.

Anna:
Adică, cred că numerele noastre vorbesc de la sine. Faptul că sunt foarte bune.

Chris:
Am obținut o rată de succes foarte bună. Sunt super ... Cred că este lucrul de care sunt cel mai mândru. Pentru că îmi doream întotdeauna ceva care să arate oamenilor ca: Uite, avem o gamă largă de povești de succes. Lucrez la crearea unei pagini pentru site-ul web care este doar această gigantică acumulare de povești de succes, boom, boom, boom. Totuși, încă lucrez la asta.

Anna:
Totuși, sunt încântat să o văd.

Chris:
Da. Oricum, ce faci? Ne aflăm într-un fel în secțiunea „Ce trebuie să facem” din anxietate, dacă aveți de-a face cu anxietate, mergeți evident la grupul nostru Facebook sau mergeți la un grup Facebook sau la un grup de asistență. Ce altceva?

Anna:
Cred că unul dintre primele lucruri este, evident, să aduni resursele emoționale din jurul tău și să îți iei cu adevărat timp sincer pentru a te reconstrui mai întâi. Pentru că unul, care, evident, ajută la reducerea anxietății după o despărțire. Dar te ajută și să devii cel mai bun sinelui tău. Și faptul că a deveni cel mai bun sinelui tău, a înțelege cine ești în afara relației este de fapt ceea ce îi atrage pe foști înapoi. Fiind cel mai puternic sinelui tău independent de relația respectivă, ești atrăgător nu numai pentru fostul tău, ci și pentru mai mulți oameni. Și ceea ce ați putea găsi este că o parte din atracția relației dvs. înainte de despărțire a fost faptul că poate amândoi nu ați existat ușor ca cei mai buni euri ai voștri. Deci, pe măsură ce devii cel mai bun

Chris:
O abordez întotdeauna cu tine, te-ai cam complăcut într-o relație.

Anna:
Da.

Chris:
Dar cu siguranță pot verifica ce spune ea. Când intervievez povești de succes, încerc mereu să fac un punct de cercetare și să văd, Hei, chiar ai făcut ceva special? Și un lucru pe care l-am observat în mod constant este că mulți dintre ei au ajuns la punctul emoțional în care sunt suficient de siguri, chiar dacă nu își recuperează exii. Deci, ei intră în proces gândind, vreau ca fostul meu să se întoarcă mai mult decât orice. Adesea condus de acele tendințe anxioase. Și apoi undeva pe tot parcursul lucrului cu noi, ei trec într-un fel la locul lor, știi ce? Este în regulă dacă nu le recuperez. Și această mentalitate cred că este esențială chiar înainte de a începe să purtați din nou o conversație cu ei. La asta faci aluzie.

Anna:
Dreapta. Da. Adică, am trecut prin acest proces de două ori, pentru a-i recupera pe foști.

Chris:
Și i-ai recuperat pe amândoi?

Anna:
Amândoi înapoi.

Chris:
Și cred că ai ...

Anna:
Sunt însurat.

Chris:
Da.

Anna:
Da.

Chris:
Și eu sunt. Vrei să concurezi?

Anna:
Da, și tu ești. Uită-te la tine. Uită-te la faptul că suntem cu toții căsătoriți după ce am trecut prin despărțiri. Dar chestia este că, într-o despărțire, ceea ce faci este să înveți despre tine. Găsiți modalități de a vă reduce nivelul de stres, cultivați hobby-uri, vă cultivați prietenia. Acesta este un moment în care să te scufunzi în altceva decât să te gândești la relațiile din trecut, deoarece te ajută să vezi un viitor cu sau fără implicarea fostului tău. Adesea primesc clienți care vor spune: Prietenii mei îmi spun să ies, să mă distrez sau să mă întâlnesc. Și mereu mă întreabă, ar trebui? Și răspunsul meu este o întrebare, care ești gata să faci asta? Fă asta doar dacă vrei și dacă te simți pregătit. Nu te întâlni niciodată doar pentru că cineva îți spune să mergi să o faci. Trebuie să vă acordați timpul potrivit pentru a vă întrista.

Anna:
Sunt foarte serios în această privință. Adică pierderea este un lucru semnificativ. Nu poți doar să-l speli sub covor. Deci, oricine vă spune doar să mergeți mai departe, mai ales dacă sunt șase luni sau mai puțin după o despărțire, vă hrănește o grămadă de tauri. Dreapta?

Chris:
Da.

Anna:
Da. Adică anxietatea te poate lăsa cu adevărat vulnerabil. Deci, trebuie să vă luați timp pentru a reflecta. Și este deosebit de dur dacă suferiți de o boală mentală cronică sau aveți probleme de sănătate mintală. Deoarece stresul traumatic al unei despărțiri se poate simți copleșitor sau chiar debilitant. Nu vă pot spune despre numărul de clienți pe care îi am, care au un fel de tulburare de anxietate sau suferă de depresie. Cel mai bun lucru este să obțineți asistență profesională pentru a face față problemelor dvs. de sănătate mintală pentru a preveni stresul traumatic sau durabil și tulburarea de anxietate să vă preia viața.

Anna:
Chiar dacă nu ați fost diagnosticat anterior, cred că aveți o boală mentală cronică, este totuși total posibil și complet valabil pentru dvs. să vă simțiți anxios, trist și neliniștit după o despărțire. Cred că este un moment potrivit pentru a cere ajutor unui terapeut sau unui consilier. Pentru mine, este să aduni resurse de sprijin în jurul tău, să înțelegi cum este viața ta în afara unei relații. Și sincer, practică recunoștința. Pentru că atunci când treci printr-o despărțire, ai aceste sentimente copleșitoare de pierdere și durere de inimă. Datorită tuturor hormonilor stresului și științei anxietății, veți avea viziune în tunel și veți vedea doar negativitatea a ceea ce se întâmplă în situația dvs.

Anna:
Vă ajută să ... Știu că sună cam hippy-dippy, dar în loc să vă concentrați asupra destrămării sau anxietății experienței, redirecționați energia spre aprecierea a ceea ce aveți. Acesta este unul dintre cele mai mari lucruri. Chiar dacă este mic, nu? La fel ca mâncarea, am mâncat azi un burger foarte bun. Sau pentru mine, astăzi am avut un brownie vegan foarte bun, pe care nu credeam că ar avea chiar gust. Am crezut că va avea un gust de caca și de fapt a fost super delicios. Așadar, sunt recunoscător pentru asta astăzi. Yay.

Chris:
Într-adevăr?

Anna:
Da. Am crezut că va fi chiar teribil.

Chris:
Tot ce mă pot gândi când ai spus că recunoștință a fost, ai văzut vreodată ... Știu că ești în anime. Dreapta? Unele anime, nu?

Anna:
Da. Da.

Chris:
Ai văzut vreodată anime Hunter X Hunter?

Anna:
Da.

Chris:
Cele 10.000 de pumni de recunoștință? Iubesc aia. Este ca lucrul meu preferat vreodată.

Anna:
Uită-te la noi-

Chris:
Voi urmări asta tot timpul. De asta îmi amintește.

Anna:
Oricine urmărește acest videoclip sau ascultă podcast-ul, da, trebuie să urmăriți acel anime.

Chris:
Da, iată-te. Asta este ... Dar da. Adică, singurul lucru pe care cred că trebuie să îl adaug este că de multe ori oamenii care sunt depășiți de anxietate au o problemă imensă cu structura. Și uneori o mică structură este bună. Deci, de multe ori o veți vedea pe Anna sau pe mine recomandând acest lucru pe care îl numim sfânta treime, care este un fel de sănătate, bogăție, relații. Și încercând să faci lucruri pentru a maximiza acele zone ale vieții tale. Asta în sine, doar un fel de a obține un anumit impuls, a face ca bulgărele de zăpadă să se rostogolească pe deal, poate ajuta, pe lângă cele 10.000 de pumnii de recunoștință pe zi. Pe lângă toate celelalte lucruri frumoase, resursele de sprijin emoțional și toate lucrurile pe care Anna le spunea. Cred că este destul de bine. Adică, dacă vrei mai mult, ghici ce? Anna este disponibilă pentru antrenor.

Anna:
Eu sunt. Ei bine, de fapt nu săptămâna aceasta și săptămâna viitoare pentru că sunt deja plin.

Chris:
Da, îmi pare rău pentru asta.

Anna:
Îmi pare rău.

Chris:
Dar peste câteva săptămâni.

Anna:
Da, peste câteva săptămâni. Am disponibilitate în a treia săptămână din martie și a patra săptămână din martie.

Chris:
Boom. Iată-te. Inscrie-te.

Anna:
Ne vom distra foarte mult. Ce se termină ... Este cu adevărat interesant, nu știu ce se întâmplă la persoanele pe care le antrenezi sau cu Tyler, dar de multe ori sesiunea mea pare să înceapă cu multe lacrimi și tristețe. Și, indiferent de motiv, la sfârșit, râdem. Nu știu ce se întâmplă. Poate că experimentez roller coaster-ul emoțiilor cu clienții mei.

Chris:
Când antrenam, nimeni nu plângea niciodată în fața mea, niciodată.

Anna:
Ce?

Chris:
Nu știu de ce, cred că este pentru că sunt un tip. Cred că este pentru că

Anna:
Asa crezi?

Chris:
... le este frică. Da, cred ... Bărbații erau mult mai deschiși decât femeile, cred. Și cred că este pentru că sunt păzite și unele aspecte ale relațiilor pot fi un pic jenante de evidențiat. Și probabil că se simt mai confortabil cu tine.

Anna:
Cred că dau vibrații surorii mai mari sau mamei, sincer.

Chris:
Cred că este mai mult sora mai mare. Cineva pe care îl știi va fi tot timpul pe colțul tău, te va lua sub aripă, te va proteja, îți va aduce rezultate.

Anna:
Da. O să dau cu fundul în numele tău.

Chris:
Iată-te.

Anna:
Nu voi pune literalmente pe cineva pe foc, dar voi face tot posibilul pentru a prevedea pe cineva pe foc pentru tine.

Chris:
Acolo tu. Dreapta. Anna este cea mai bună.

Anna:
Esti prea. Acesta este motivul pentru care suntem prieteni.

Chris:
Îmi place să fac aceste podcast-uri cu tine.

Anna:
Tu?

Chris:
Este atât de interesant.

Anna:
Si mie imi place de ei. Îi iubesc.

Chris:
Cel pe care l-am făcut noi și nu au atât de multe vizionări pe care le cred pe YouTube doar din cauza naturii. Oamenilor de pe YouTube tind să le placă videoclipurile de 10, 15 minute. Dar pe podcast, primesc mii de ascultători, oameni care doar se plimbă.

Anna:
Într-adevăr?

Chris:
Da. Nu știu dacă ți-am spus asta.

Anna:
Doamne, nu, nu știam.

Chris:
Da da. Există oameni care te ascultă tot timpul, Anna.

Anna:
Oh, Dumnezeule.

Chris:
Dar cel mai interesant este acel podcast pe care l-am făcut pe mânie și ce să facem dacă fostul tău este supărat pe tine.

Anna:
Agresiune?

Chris:
Da. A fost un episod foarte bun. Îmi amintesc că m-am gândit: Acest episod merge foarte bine. Și îmi amintesc că am primit feedback de la oameni din grupul Facebook și apoi, uneori, oamenii din comentariile de pe YouTube sau din comentariile de pe site-ul web spuneau: Uau, asta este ceva ce nu am mai auzit până acum. Și am un fel de vibrații despre acest episod în același mod. Așadar, sper să se întâmple același lucru aici.

Anna:
Oferim conținut real care este util.

Chris:
Este adevărat.

Anna:
Nu spunem doar că așa îți faci față anxietății. Vorbim despre știința acesteia și despre propria noastră experiență.

Chris:
Da. Și, de asemenea, din când în când o să mă retrag și voi începe să vorbesc despre anime sau World of Warcraft sau lucruri ridicole.

Anna:
Dar chestia este că merg chiar acolo cu tine.

Chris:
Știu. Uneori tu ești cel care mă conduce pe calea rătăcită.

Anna:
Știu. Bine, acum că vorbim, suntem puțin îndepărtați de subiect, dar trebuie să vă spun, nu știu ce este, dar în ultimul timp am văzut o mulțime de TikToks care au arătat că Giles este foarte atractiv.

Chris:
Ai auzit despre ... Giles este un om atrăgător. Adică, am dreptate, dar Giles este ...

Anna:
Dar vreau să spun, când o urmărești prima dată pe Buffy, când ești mult mai tânără, eu nu ... Adică ...

Chris:
Ei bine, nu-l vezi așa.

Anna:
Dreapta. Nu-l vezi așa. Dar acum-

Chris:
Cu excepția lui Willow, îl plăcea. Ea a fost mereu îndrăgostită de el. Este gay, a fost îndrăgostită de el. Îți spun, omule.

Anna:
Dar sincer, acum când sunt mai în vârstă, mă uitam mai mult la Buffy și, din cauza acestor TikToks, eram ca, Oh, Doamne, Giles era foarte fierbinte. De ce nu am văzut-o niciodată? Oh, Dumnezeule.

Chris:
Spike a fost acolo. Am ascultat un interviu cu James Marsters, el spunea ... Dar, ați auzit despre controversă și despre tot cu Josh Whedon?

Anna:
Care? O da. El nu este cu adevărat feminist și doar toate aceste lucruri.

Chris:
Oh, știam asta deja. Dar îmi place foarte mult ... Totuși, nu-mi poți lua dragostea de Buffy. Mă țin de asta.

Anna:
Da. Adică, o să iubesc întotdeauna Buffy și Angel și Firefly.

Chris:
Licuriciul este cel mai bun. Mereu m-am gândit la acea scenă în care Giles ... Nu știu dacă îți amintești, dar cântă. Este o scenă din sezonul patru. Cântă la chitară Behind Blue Eyes sau nu-mi amintesc numele piesei. Dar asta a fost scena în care eram, omule, Giles este destul de suav. Este destul de minunat.

Anna:
Dreapta. Sunt ca, Doamne. Adică trebuia să fie atrăgător. Dar acum, în vârstă de 46 de ani, mă uit la el așa cum Giles se întâmplă cu adevărat.

Chris:
Ei bine, vreau să spun că este aruncat de un actor britanic care arată destul de bine în sine. Dar voi fi întotdeauna un fan Spike, indiferent de ce.

Anna:
Spike este preferatul meu. Da.

Chris:
Scena mea preferată de Spike este cea în care încearcă să-și dea seama cum să ... Spoilers, apropo. Încearcă să-și dea seama cum să-l lovească pe Buffy și folosește acest manechin. El practică manechinul și se enervează pe manechin și dă cu piciorul peste manechin. Respiră un pic și îl ia din nou și începe din nou. Aceasta este scena mea preferată din Spike. Pentru că este doar nebun.

Anna:
El este. Oh, Spike, el a fost favoritul meu.

Chris:
Oricum, uite ce mi-ai făcut. Să vă fie rușine. Știi și tu ce făceai.

Anna:
Ce? Da am făcut. Eu am stiut.

Chris:
Să facem un apel pentru antrenor acum.

Anna:
Oh.

Chris:
Dacă vrei să antrenezi cu Anna ...

Anna:
Fă antrenor cu mine. Ne vom distra atât de mult. Și poți să plângi și cu mine, este bine.

Chris:
Este un spațiu sigur. Uită-te în descrierea de mai jos, vom avea un link acolo, astfel încât să poți urmări un fel de ... Am pus împreună o prezentare video destul de interesantă a echipei de coaching și acreditări și ce putem face pentru tine. Și am făcut să pară totul cool și snazzy. Desigur, când mă refer la mine, mă refer la editorul meu video, pentru că nici nu știu cum să editez ceva.

Anna:
Esti atat de amuzant.

Chris:
Și strigă-i lui Johan, care este editorul nostru video. Tocmai s-a logodit.

Anna:
Ce? Felicitări, Johan.

Chris:
Bine pentru el. Da. Johan, da.

Anna:
Când este nunta lui?

Chris:
25 septembrie, care este ziua soției mele. Și am spus, Doamne, trebuie să fie.

Anna:
Este în Filipine, nu?

Chris:
Da, Philippino, da. Și prietenele sale din Philippino, cred că logodnica acum.

Anna:
Va fi-

Chris:
Locuiau pe diferite insule.

Anna:
Ce, cu adevărat? Pe ce insulă a trăit? Tu stii?

Chris:
Nu am nicio idee. Nici o idee. Vă arată cât de mult-

Anna:
Ei bine, există aproximativ 7.000 de insule.

Chris:
Da. Mulțumesc că m-ai scos din asta. Dar se pare că s-a dus acolo să-i propună. Dar am fost întotdeauna un fel de presiune asupra lui. Am fost ca, Hei, o să-i propui? Îmi spusese că am inelul. Și mi-a arătat inelul. Și am fost ca, Ei bine, propune-i. Este ca și cum aș aștepta momentul potrivit. În cele din urmă, a făcut-o.

Anna:
Ce drăguț. Uită-te la tine, aducând oamenii împreună.

Chris:
De asemenea, este înfricoșător pentru mine, urăsc să fac asta despre mine, dar sunt ca, o porcărie, acum trebuie să-l susțin. Îi plătesc salariul. Deci, sunt ca și cum, trebuie să fac cu adevărat acest lucru de pe YouTube să funcționeze.

Anna:
Ce se întâmplă când au un copil?

Chris:
Da, păi, clanul [cidru 00:49:51].

Anna:
Da, iată-te.

Chris:
Acesta este modul meu de a obține un editor video gratuit. Suntem ca, Hei, te vom adopta, vin să trăim cu noi.

Anna:
Ar fi minunat.

Chris:
Da, dar felicitări Johan, editorul nostru video.

Anna:
Da, felicitări.

Chris:
Dacă nu știi, el este cel care a făcut toate miniaturile minunate, a făcut tot ceea ce este foarte blând ... Orice lucru care arată bine pe canalul nostru nu sunt eu. Dacă doriți să vedeți cum a fost editarea mea pe YouTube, reveniți la primul videoclip pe care l-am făcut vreodată și vă va arăta amploarea abilităților mele de editare. E ingrozitor.

Anna:
Oh Doamne. Dar asta e mult mai bine decât mine. Nici nu aș ști. Ar fi doar această preluare continuă pe care aș spera la bunătate că va fi bine.

Chris:
Era.

Anna:
Asta a fost?

Chris:
Era. Am avut ca ... Da, ar trebui să-l urmărești. Este hilar. Am fost ca, Bine, voi intra într-un costum, trebuie să fiu într-un costum. Este atât de prost.

kung fu panda bun simț media

Anna:
Trebuie să fiu în costum.

Chris:
Da. Iar sfatul este depășit. Deci, sunt ca ... i-am ascultat ieri la unele dintre cele vechi, pentru că refaceam unele dintre setările SEO din culise. Și am fost ca, Doamne, asta este oribil. E greșit, greșit, greșit.

Anna:
Sunt sigur că a fost bine.

Chris:
Nu, nu, nu, sfatul era atât de mic, încât nu avea să ... Dar orice. Vom doar-

Anna:
Da, ești bine.

Chris:
Da. Oricum, dacă doriți să vă antrenați cu Anna, consultați descrierea de mai jos.

Anna:
Da, antrenor cu mine. Îmi place antrenorul. Îmi place să vorbesc cu oamenii. Pentru că știi, îmi petrec atât de mult timp ca calculator uman, încât îmi place antrenorul. Mă face să mă simt din nou ca o ființă umană.

Chris:
Ei bine, iată-te. Anna tocmai ne-a recunoscut că este un robot, AI.

Anna:
Da, nu mă lăsa să rămân un robot toată viața mea. Te rog să mă antrenezi cu mine. Tu mă salvezi.

Chris:
Iată-te. Doar căutați în descrierea de mai jos dacă doriți acest lucru. Dacă ascultați acest podcast, accesați pagina de coaching de pe site, Ex-Boyfriend Recovery sau Ex-Girlfriend Recovery, dacă se întâmplă să fiți un bărbat care ascultă aspectul anxietății.

Anna:
Da. Ne vom distra mult, bărbat sau femeie.

Chris:
Și poți să plângi și tu, dacă ești bărbat. Nu vă faceți griji. Anna e în regulă.

Anna:
Știi ce? Am avut un bărbat care a plâns la mine astăzi în timpul sesiunii noastre.

Chris:
În nici un caz.

Anna:
Da.

Chris:
Ce naiba e greșit? De ce nu vor plânge cu mine?

Anna:
Cred că doar ... nu știu. Poate fac bine să plâng. Ei bine, adică despărțirile sunt foarte dure. Cum să nu plângi?

Chris:
Da, așa cred. Poate că dau vibrația aceea de, Nu mai plânge, vom ...

Anna:
Nu mai plânge, nu plânge!

Chris:
Da, sergent, nu.

Anna:
Fără lacrimi! Niciunul pentru tine!

Chris:
Da.

Anna:
Nu, sunt ca și cum, este bine dacă vrei să plângi.

Chris:
Da. Cu acest pitch în afara drumului, vă mulțumesc că ați ascultat toate acestea și ne vom întoarce săptămâna viitoare. Avem o idee despre ceea ce vorbim săptămâna viitoare sau o vom purta din nou?

Anna:
Nu, vreau să spun, știi cum nu-mi place să-l fac. Trebuie să mă gândesc. Despre ce vrei sa vorbești?

Chris:
Ei bine, știi, am scris acest articol despre cum îi pasă fostului tău pe fostul tău? Dar asta este atât de general și așa ... Dar mintea mea este atât de concentrată pe asta. Deci, ceva în acest domeniu, aș avea probabil o pregătire.

Anna:
Am o întrebare de genul asta foarte mult. De exemplu, de unde știu că încă îi pasă de mine?

Chris:
Da.

Anna:
Semnele și semnalele acestuia. Ascult și-

Chris:
Da, am fost ...

Anna:
Da.

Chris:
Am încercat să o raportez la Carl Jung, psihanalist.

Anna:
[Uni 00:53:10] și altele, da.

Chris:
Da. Poate ceva legat de asta, pe care îl pot ... Mă gândesc bine, ce îmi va oferi un videoclip YouTube pe care aș putea să-l lipesc în articol pentru a-l face să arate foarte bine? Probabil că nu este baza unui subiect de succes.

Anna:
Adică, doriți ca întregul dvs. conținut să fie consecvent pe toate platformele. Deci, am înțeles.

Chris:
Vreau să arate bine și vreau să fie cât mai calitativ posibil. Și știu că calitatea vine cu tine.

Anna:
Și tu. Împreună facem calitate.

Chris:
Da da.

Anna:
Da.

Chris:
Practic, apăreați săptămâna viitoare și vom afla ce se întâmplă.

Anna:
Vom avea ceva de vorbit, va fi bine.

Chris:
O să ne dăm seama, băieți.

Anna:
Da.

Chris:
In regula.

Anna:
In regula. Multumesc baieti.